משפחת טופז, האח והבנים יקבלו משירות בתי הסוהר (שב"ס) 900 אלף שקלים ועוד 300 אלף שקלים בגין שכר טרחה, זאת בעקבות התאבדותו של טופז, כך עולה מהסכם גישור שנרקם בימים אלו בין שב"ס למשפחת טופז. ההסכם, חשוב להדגיש, כפוף לאישורם של נציבת שירות בתי הסוהר רב גונדר עפרה עפרה קלינגר והשר גלעד ארדן.



משפחת טופז, האח והילדים הגישו לבית המשפט תביעת פיצויים בגין אובדן יקירן ובה דרשו פיצויים בסכום העולה על 13 מיליון שקלים. בכתב התביעה טענו התובעים כי מחדל של הסוהרים הוביל להתאבדותו של הבדרן דודו טופז, ועל כך הם רואים בשב"ס אחראים ישירים לכאורה למותו.



עוד בטרם החלו הדיונים בבית המשפט, הופנו הצדדים להליך גישור וזאת כדי לחסוך מזמנו היקר של בית המשפט מחד, ווכן לקצר את תהליך הדיון בתביעה האמורה. כבר בראשית הליך הגישור, הציעו נציגי השב"ס הצעה לפשרה לפיה ישלמו סכום של 900 אלף שקלים כפיצוי לבני המשפחה בגין שתי התביעות וזאת מבלי להודות באחריות להתאבדותו של טופז. שב"ס הציעו 900 אלף שקלים למשפחה בכללותה ועוד שכר טרחה של כ-300 אלף שקלים. המגשר בתיק קיבל את ההצעה וכן הורה כי הסכום האמור הוא שישולם למשפחת טופז באם יחתמו הנציבה והשר על ההסכם. 



טופז, "הראשון בבידור", היה אחד הכוכבים הגדולים בתעשיית הבידור בישראל והיה המנחה של מספר תוכניות טלוויזיה פופלריות במשך שנים רבות. כזכור, בשנת 2009 נעצר טופז ז"ל ע"י המשטרה בחשד כי יזם תקיפה של בכירים בטלוויזיה ובתקשורת. תחילה הכחיש הבדרן את מעורבותו, אך הודה בחשדות מספר ימים לאחר מכן. 
ב-18 ביוני 2009 הוגש נגד טופז כתב אישום על קשירת קשר לביצוע פשע, תקיפה הגורמת חבלה בנסיבות מחמירות, סחיטה באיומים ושיבוש הליכי משפט. חודשיים לאחר הגשת כתב האישום נגדו תלה עצמו טופז בבית המעצר בו שהה באמצעות כבל של קומקום חשמלי שהיה בתאו.