בשיחה עם עופר חדד ב"מהדורה ראשונה" סיפרה בדמעות מאיה, אמו של הפעוט בן הארבע מהחינוך המיוחד שנשכח ביום שני האחרון במשך שבע שעות ברכב הסעות ברחובות, על מה שאירע והתחושות הקשות שמלוות אותה בעקבות המקרה. "אני בשבע וחצי העליתי אותו להסעה, בשעה שתיים אבא שלו הלך לאסוף אותו ליום כיף ואז הגננת אומרת לו 'לא הגיע היום לגן'. הוא התקשר אלי ושאל 'למה לא שלחת לגן' ואמרתי לו ששלחתי אותו, והגננת מתקשרת אלי במקביל, היא אומרת לי שהוא לא הגיע. פשוט השתתקתי ואמרתי איך זה יכול להיות העליתי אותו להסעה?"





"תוך כדי שאני צורחת ובוכה", המשיכה וסיפרה, "התקשרו למלווה והוא אומר הוא נשכח בהסעה אני שולח את אשתי שתביא אותו למסגרת. זאת הסעה של חברה וזה מלווה והרכב שייך לחברת ההסעות. אני לא יודעת איך הבן שלי הגיע לאשתו של המלווה. אני לא יודעת איפה הוא היה כל היום, אם הוא נשכח ברכב. אני לא יודעת הרבה פרטים, אני רוצה לעזור ולא יודעת מה להגיד לו".



"אבא שלו אמר שהוא היה מאוד מבוהל", סיפרה מאיה על הרגע בו חזר בנה לחיק הוריו, "הוא מסוגר ולא מוכן לדבר על היום הזה ואף אחד לא מעדכן אותי מה היה שם באותו יום. זאת אשמה של כולם. אני אמרתי לפני שלושה שבועות שהנהג המלווה הזה לא ראוי להיות שם. הוא מטורף שצועק על כולם ולא רק אני התלוננתי. אף אחד לא הקשיב לי".



על המלווה מטעם העירייה שהיה אמור לדאוג להביא את בנה לגן אמרה כי "לפני שלושה שבועות הוא צרח עלי שאיחרתי לו בשנייה, פשוט נבח עלי 'פעם אחרונה שאתה מאחר או שאני זורק לך את הילד איפה שאני רוצה'. כל ההורים אמרו לי שהם מיואשים, שאף אחד לא יקשיב לך. אני מצטערת ששתקתי, שלא הפכתי את השולחן. לא האמנתי שהבן שלי יהיה קורבן. אני ישר התחלתי לחשוב מה היה קורה אם זה היה חום של יולי אוגוסט. אני גם לא יודעת מה היה במהלך היום וזה מה שמתסכל אותי".



מעיריית רחובות נמסר בתגובה כי "נהג ההסעות פוטר לאלתר על ידי חברת ההיסעים על פי דרישתנו, והמלווה המעורב זומן לשימוע ופוטר לאלתר. העירייה ביצעה רענון מיידי של הנהלים מול כל חברות ההיסעים וכל מלווי ההסעות העובדים עמה. אנו ממתינים לתוצאות חקירת המשטרה וכלל שתהיינה המלצות נוספות הן תיושמנה לאלתר".