לאחר שהיללו בעבר את הקריקטורה אותה פרסם יאיר נתניהו, באתר הניאו נאצי האמריקאי "דיילי סטורמר" ציטטו והתייחסו לדבריה של סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי לגבי שירותם הצבאי של יהודי ארצות הברית. "דיפלומטית ישראלית הודתה בעובדה מאוד לא נוחה", נכתב באתר, "מעט יהודים החיים בארצות הברית שירתו בצבא האמריקאי. בהתחשב בכך אמריקה לחמה בכל מיני מלחמות בלתי שפויות למען יהודים וישראל, זה לא משהו שהם רוצים שאנשים ידברו עליו".
האתר כאמור הביא את דבריה של סגנית שר החוץ, שתקפה בערוץ הישראלי באנגלית, i24news, את המעורבות של יהדות אמריקה בפוליטיקה הישראלית ואמרה בין השאר כי "יהודי ארה"ב לא מבינים את מורכבות האזור ולא שולחים את ילדיהם להילחם". חוטובלי טענה עוד כי למרביתם של יהודי ארצות הברית "אין ילדים שמשרתים כחיילים, שמתגייסים לחיל הנחתים, והולכים לאפגניסטן או עיראק. לרובם יש חיים די נוחים, הם לא יודעים איך זה מרגיש להיות מותקף על ידי טילים, ואני חושבת שחלק מהעניין הוא לחוות את המציאות הישראלית". 
בהודעה שפרסם בתגובה לדבריה של חוטובלי, אמר ראש הממשלה נתניהו כי הוא "מגנה את דבריה הפוגעניים של ציפי חוטובלי כלפי יהדות ארצות הברית. יהודי התפוצות יקרים לנו והם חלק בלתי נפרד מעמנו. אין מקום להשתלחות כזאת ודבריה אינם משקפים את עמדתה של מדינת ישראל". חוטובלי, שבעת פרסום ההודעה הייתה בראיון בשידור חי בגלי צה"ל, אמרה לעמית סגל וירון דקל כי "יהדות התפוצות יקרה לו, יהדות התפוצות יקרה גם לי", וטענה כי דבריה לא הובנו כהלכה.

הראיון שעורר סערה:
 

באתר הניאו נאצי התייחסו גם לכך שראש הממשלה גינה את דברי חוטובלי. "זה לא מפתיע איך שנתניהו הדף במהירות את האמירות האלה. הדבר האחרון שהיהודים רוצים זה שהעם האמריקאי יתעורר לעובדה שהם נלחמים מלחמות בשבילם למרות שרק מספר יהודים מועט משרת בעצמו בצבא".
עוד שאלו באתר האנטישמי בעקבות הדברים, "למה אנחנו נלחמים מלחמות בשביל חבורת טפילים כמו היהודים? איך ברית של ארצות הברית עם ישראל משרתת את העם האמריקאי?"

הקריקטורה של יאיר נתניהו. צילום מסך פייסבוק
כזכור, לפני חודשיים וחצי, הועלה ב"דיילי סטורמר" באנר ובו נכתב כי האתר הוא "אתר המעריצים מספר 1 של יאיר נתניהו", זאת לאחר שבנו של ראש הממשלה פרסם קריקטורה בעלת סממנים אנטישמים בה נראים נראים המיליארדר היהודי ג'ורג' סורוס שמושך בחוטי העולם, לטאה שמושכת בחוטי נציג "הבונים החופשיים", והוא מושך בחוטיו של אהוד ברק אלדד יניב ומני נפתלי. נתניהו נתן לפוסט כותרת בשם "שרשרת המזון". התמונה נלקחה מדף הפייסבוק הימני קיצוני "ממים צפופים נגד קקיהומושיט שמאלני".