ניצחון מהדהד לאיגוד נהגי המוניות בישראל וחברת "גט" על חברת "אובר". על פי פסיקת בית המשפט, ולאחר שהצדדים הגיעו להסכמות, הוחלט כי יינתן צו מניעה קבוע האוסר על פעילות חברת "אובר" בישראל החל מיום רביעי הקרוב. ההחלטה קובעת בעצם כי מוניות החברה ימשיכו לשרת את קהל הלקוחות, אך יחד עם זאת, שירותי אובר "דיי" ו"נייט" ייפסלו לחלוטין, ולא תינתן לחברה אפשרות להשמיש את השירותים האלה. 



ההסכמה ניתנה לאחר שהשופט אורנשטיין הביע הסתייגויות לגבי אופי פעילות אובר, בעיקר בשל היעדר ביטוח ופיקוח על השירות. הפסקת הפעילות היא במסגרת צו מניעה קבוע להפעלת השירות במתכונתו הנוכחית, מה שמאפשר בעצם לאובר לנסות ולהפעיל את השירותים האלה בדרך אחרת, אשר תתאים לחוק הישראלי. בסופו של דבר, החליטו הצדדים להישאר עם הצו מניעה הקבוע, ואף שלא להתחלק בהוצאות המשפט, צעד עליו בירך השופט.



אובר היא חברה אמריקאית המספקת שירותי תחבורה שיתופית דרך האינטרנט ברחבי העולם. החברה, שמקום מושבה בסן פרנסיסקו, קליפורניה, מפתחת, משווקת ומפעילה את האפליקציה של החברה, המאפשרת יצירת קשר והסעה בתשלום בין נהגים לנוסעים. לפני חודש וחצי השלימה אפליקציית הנסיעות החדרת שירות התחבורה השיתופית שלה לישראל, שמאפשר לבעלי רכב פרטי להסיע נוסעים בתמורה לכסף. במקביל להליך בבית המשפט, מנכ"ל "אובר ישראל", יוני גרייפמן, זומן בחודש מרץ לבירור במשרד התחבורה לגבי שירות בסגנון קאר-פול שהחברה החלה להפעיל בלילות.