אחד הדברים הכי מחרידים בעולם אינו מלחמה, רצח או רעב, אלא היגיינה גרועה, בעיקר בכל הקשור לכפות הרגליים. אי לכך, לא מפתיע שקטטות רבות מתחילות בגלל דבר זה, ולפעמים אף מגיעות לידי פציעות קשות ומסתבר שאפילו רצח. לאחרונה, חשמלאי בן 22 מדובאי שסבל מאוד מהרגליים המסריחות של הקולגה שלו, נקט בפעולה הקיצונית, קיבל עונש של עשר שנות מאסר בפועל וכעת יאלץ לסבול ריחות רגליים מאחורי הסורגים.



על פי חדשות Gulf News, הרצח התרחש בזמן שהצעיר, ששמו לא הותר לפרסום, והקולגה, נחו בחדר ממוזג בזמן הפסקת הצהריים בקיץ שעבר. הקורבן שכב כשרגליו מורמות בדיוק אל מול פניו של הצעיר, וזה מיד חטף בחילה וביקש ממנו להעיף אותן. כאשר הקורבן  סרב, בין השניים החל ריב סוער שהתגלגל לכדי קטטה אלימה, עד שאנשים אחרים התערבו והפרידו בין השניים.



צעיר קיבל 10 שנות מאסר על רצח קולגה. צילום: אינגאימג
צעיר קיבל 10 שנות מאסר על רצח קולגה. צילום: אינגאימג


בזמן שהקולגה נותר במקומו וחשב שהבעיה נפתרה, החשמלאי הלך למחסן באתר בניה סמוך ומצא סכין גילוח באמצעותה דקר את הקולגה בצווארו. הקורבן הובהל לבית חולים בקרבת מקום במצב קריטי, אך איבד כמות אדירה של דם ונכנס לתרדמת. למרות ניסיונות הרופאים להצילו הוא נפטר מפצעיו שהוגדרו כאקוטיים.

במהלך משפטו הראשון בחודש יוני האחרון, טען הצעיר שזה נעשה מתוך הגנה עצמית וש"רבנו, וכשהוא ניסה לתקוף אותי תקפתי אותו חזרה", אך התביעה ביקשה לערער על פסק הדין ולהקשיח את העונש, בטענה שהצעיר רצח בכוונה תחילה. כראיה, הביאה התביעה את צילומי האבטחה, בהם נראה הצעיר מתגנב עם הסכין מאחורי גבו ודוקר את הקולגה מספר פעמים בצווארו. במשפטו שנערך לאחרונה, השופט עיסא אל שריף קיבל את טענת התביעה והכפיל את עונשו של הצעיר ל-10 שנות מאסר. כמו כן, לאחר שיסיים לרצות את עונשו, יגורש מן העיר לאלתר.