אומרים שמשפחה זה הדבר הכי חשוב בחיים, ושתמיד צריך לעמוד לצד בן משפחה. אך כל זה נכון, כנראה, כל עוד לא מעורבת בתמונה אישה או שכנה. לאחרונה אב נזקק לטיפול נמרץ, לאחר ריב אלים עם בנו על אשת השכן שלהם. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, כאשר האב גילה שהוא ובנו מנהלים רומן עם אותה אישה, הוא התעמת איתו, מה שהתגלגל במהרה לקטטה אלימה ואשפוז.



על פי חדשות SDE, האב מאזי חאקינה, ניהל רומן עם השכנה הנשואה במשך שבעה חודשים, כאשר החל לחשוד שבנו, קווין, והשכנה מנהלים אף הם מערכת יחסים רומנטית. על פי אחת מעדי הראייה בכפר אייבינדה, במחוז קוויסרו, קניה, השכנה והבן הכירו כאשר זו הביאה את האופנוע שלה למוסך בו עבד. האב, שהבחין בכך שהשניים מתקרבים זה לזו רתח מזעם, והחליט לתפוס אותם על חם. כאשר הגיע האב אל בית השכנה שעה שבנו היה איתה, הוא התעמת איתו והשניים החלו לריב, מה שהפך במהרה לקטטה אלימה.



פצע קשות את אביו כי רבו על השכנה. צילום: אייסטוק פוטו
פצע קשות את אביו כי רבו על השכנה. צילום: אייסטוק פוטו


הבן שהיה חזק מאביו הקשיש גבר עליו, ופצע אותו קשה. שכנים ששמעו את השניים מתקוטטים התערבו והפרידו ביניהם, ולקחו את האב הפצוע לבית חולים בקרבת מקום. "לקחנו אותו לבית החולים קוויסרו סאב קאונטי, הוא דימם בכבדות", סיפר עד הראייה. האב נלקח לבית חולים במצב קריטי, ונכון לעכשיו לא ידוע מה מצבו.

קווין נעצר מיד לאחר מכן והועמד לדין באשמת תקיפה, והוכנס למעצר בערבות של  50,000 שילינג קנייתי (כ-1700 ש"ח). כיוון שלא היה באפשרותו לשלם את הסכום, אמו המתגוררת בניירובי הגיעה לעזרתו. הוא שוחרר וצפוי להגיע לבית משפט במהלך החודש הבא. באשר לשכנה, שידועה רק בשם ניאלסו, על פי הדיווחים היא לא חששה שבעלה יגלה כיוון שהוא בעצמו בוגד בה, ומגיע לכפר לעיתים רחוקות בלבד. "לפעמים הוא נוסע לשלושה - שישה חודשים עד שאנחנו  רואים אותו שוב בכפר. לכן אשתו בוגדת", טען אחד מעדי הראיה.