הסולחה הגיעה: לאחר הדחת חבר הכנסת בני בגין (הליכוד) מוועדת הפנים, עקב הביקורת שהשמיע נגד "חוק ההמלצות", ולאחר הוויכוח המתוקשר בינו לבין ח"כ דוד אמסלם, יוזם החוק, במליאת הכנסת על הרקע הזה, נפגשו היום השניים והעלו סרטון לרשתות החברתיות, שבו נראה כי הם ליבנו את המחלוקות ביניהם.



בסרטון בגין מפגין את יכולת החיקוי שלו, ומציג את האופן שבו פנה אליו אמסלם במליאת הכנסת, כאשר לאחר מכן השניים פורצים בצחוק ולוחצים זה את ידו של זה, כאשר אמסלם אף מציין כי 'אני אוהב את בגין'.


כזכור, לפני כחמישה ימים הודח בגין מוועדת הפנים של הכנסת בעקבות עמדתו, לפיה על "חוק ההמלצות" של ח"כ דוד אמסלם לחול רק על חקירות שיחלו לאחר אישורו, ואת מקומו תפס ח"כ דוד ביטן (ליכוד), יו"ר הקואליציה.



העימות בין השניים במליאה. צילום מסך
העימות בין השניים במליאה. צילום מסך



במהלך העימות המדובר שפרץ בין ח"כ אמסלם לבגין, נצפה הראשון כשהוא מנופף בידיו לעבר האחרון, ודוחק בו לחזור בו. התמונות יצרו סערה במערכת הפוליטית, שאליה הצטרפה גם השרה לשעבר מטעם הליכוד, לימור לבנת, אשר אמרה בגל"צ כי "התמונות של ח"כ דודי אמסלם, מנופף במליאה באצבע צרדה לעבר בני בגין, ודוד ביטן יושב שם לשמאלו, אלה היו תמונות כל כך קשות מבחינתי, ואני מניחה שגם לאחרים".