שבע שנים חלפו מאז המקרה, ואהרון (שם בדוי) עדיין חש שנעשה לו עוול קשה. הוא עצמו הורשע בתקיפת שוטרים בנסיבות מחמירות ונידון לעבודות שירות, אך התיק במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), שעסק בתלונתו כי הוא עצמו הוכה, נסגר מחוסר עניין לציבור. אהרון הוא כנראה לא הציבור; אותו זה כן מעניין. הוא התלונן, טען לחפותו, הורשע וערער. שבע שנים אחרי, הוא כבר בישורת האחרונה. 
 
כעת הוא מבקש מבית המשפט המחוזי בתל אביב לדחות את תחילתם של שני חודשי עבודות השירות שנגזרו עליו בחודשיים. הוא יודע שכשיתחיל אותן, הוא יאבד את מקום עבודתו כממיין מטענים בנמל התעופה בן־גוריון, שם הוא עובד זה חמש שנים. "כל חצי שנה צריך לעשות שם מבדק אמינות", הוא מסביר. "חודשיים נוספים של משכורת הם משמעותיים מאוד עבורי". 
 
מחאת יוצאי אתיופיה, שפרצה במאי 2015, אומנם עלתה לכותרות ועוררה הדים רבים, אך מבחינת אהרון, בן הקהילה, דבר לא השתנה. "מאז ומתמיד יש תאקלים עם המשטרה", הוא אומר בקול שקט. "יש לי באוסף לפחות 12 מקרים כאלה, של מעצר ללא סיבה. היית מתחת לבית שלי וניגש אלי שוטר סתם. הייתי צריך ללכת לתחנה, חקרו אותי על הפרעה לשוטר. בכל פעם התיק נסגר. זה אף פעם לא ישתנה, זאת האווירה". 
 

אהרון (33), רווק, מחולון, יושב מכווץ בספסל האחורי של אולם בית המשפט ומאזין לשופטים, שמספרים שוב את סיפור אשמתו. פניו שלוות, קולו שקט, עיניו עצובות. ב־3 בספטמבר 2010, בסמוך לשלוש לפנות בוקר, הגיע צוות משטרה אל מחוץ למועדון תל־אביבי עקב קטטה שפרצה במקום. לפי אהרון, במהלך עימות עם השוטרים הם נקטו כלפיו אלימות קשה ובלתי מוצדקת. לטענת השוטרים, הפעלת הכוח נעשתה כדי לנטרל את התנגדותו האלימה של אהרון למעצרו. במקום נכחו כמה עדי ראייה, ומצלמת אבטחה תיעדה את האירוע. תחנת המשטרה שהופקדה על ניהול חקירת התקרית היא יחידת השוטרים המעורבים. בפסק הדין צוין כי המשטרה נמנעה מלהשיג ראיות אלה. 

משטרה. צילום: עידן סלם
משטרה. צילום: עידן סלם

 
בסופה של החקירה הוחלט להעמיד את אהרון לדין בגין עבירות של אלימות נגד שוטרים ואיומים. התיק שנפתח בעקבות תלונתו נגד השוטרים נסגר, כאמור, ללא חקירה, מטעמי חוסר עניין לציבור. שופטת בית משפט השלום בתל אביב, יעל פרדלסקי, קבעה שגרסאות השוטרים המעורבים, העדים היחידים במשפט, אמינות יותר מגרסתו של אהרון, אשר "אינה מתיישבת עם ההיגיון". עם זאת, היא סייגה כי "מן הראוי היה לגבות עדויות מהמאבטחים ולבדוק את מצלמות האבטחה שהיו במקום". כמו כן, היא טענה כי החלטת מח"ש על סגירת התיק, 
 
הנעדרת נימוקים מלבד שעמומו של הציבור, "מותירה תחושה של אי־נוחות", אך שלחה את אהרון לשני חודשי מאסר בפועל. עו"ד ליאור גולן מהסנגוריה הציבורית מלווה את אהרון מאז. הוא לא ויתר וערער על ההרשעה ועל העונש לבית המשפט המחוזי. בדיון הקודם הציעו השופטים לאהרון לחזור בו מהערעור תמורת ביצוע עבודות שירות בלבד. בלית ברירה, הוא הסכים. 
 
הפעם, לשם שינוי, המערכת הלכה לקראתו.  הרכב השופטים, בראשות דבורה ברלינר, נעתר לבקשתו וקבע שעבודות השירות שלו יחלו במרץ במקום בינואר. אחרי כל מה שעבר, עבור אהרון ייתכן שמדובר בחצי נחמה.