דמותו של מושיק גלאמין מלווה את צופי הטלוויזיה כבר תקופה ארוכה, בעיקר בזכות תוכנית העיצוב "בא לחדש לכם", שרצה בהצלחה כבר כמה שנים, ובה מושיק מבצע מהפך לבתים של אנשים שונים. אתמול זכינו לקבל הצצה מעניינת לצד הפחות מוכר של גלאמין, כאשר התארח בתוכנית "הערב" בערוץ 13 של רשת, וסיפר למראיינת יעל בר זוהר על התקופה הלא פשוטה שעוברת עליו במישור האישי. 



מושיק נפרד לאחרונה מבן זוגו אתו הוא נמצא גם בסכסוך משפטי: "לא פשוט לי בכלל, את מרגשת אותי שאנחנו מדברים על זה, אבל כל כך טוב לי גם בתקופה הלא פשוטה הזאת כי אני מסתכל באמת על כל המסביב ובוחר רק לראות את הפלוסים. איזה מזל שלא התחתנתי, שעצרתי את זה בזמן ושהחיים פתוחים לעשות את הכל מחדש בול כמו שצריך".



מושיק גלאמין. צילום: פייסבוק
מושיק גלאמין. צילום: פייסבוק



גלאמין סיפר גם על אביו ויקטור, שנאבק בסרטן בשנים האחרונות והתראיין גם הוא לתוכנית. "אבא שלי נלחם בסרטן כבר שש שנים כמו גיבור", סיפר מושיק. "דווקא עכשיו שהוא מרגיש הכי טוב יחסית אז הגוף שלו קרס. אנחנו נמצאים בבית האבות ששם נמצא אבא כבר שלושה חודשים, ההתאקלמות לא פשוטה לא לנו ולא לו".  



"שרה הראתה לי את הבית" 

גלאמין אף חשף כיצד נוצר הסרטון שצילם בבית ראש הממשלה עם שרה נתניהו, סרטון שעורר רעש גדול במערכת הבחירות האחרונה, סרטון שגלאמין כינה בראיון בציניות "הסרטון הרגוע שעשיתי בבית שרה וביבי".

הוא  סיפר שהקשר למשפחת נתניהו נעשה דווקא דרך הבן יאיר: "הייתה פנייה מבית ראש הממשלה אבל היא נולדה בעקבות מפגש שלי עם יאיר נתניהו באיזה בר בו היה יום הולדת של חברה, שהוא במקרה הגיע לשם, לא הכרתי אותו לפני כן, אבל הכירו בינינו והוא אמר לי, 'מאוד אוהבים אותך אצלנו בבית, אנחנו צופים בך. אם אתה תראה את הבית שההורים שלי גרים בו אתה לא תאמין. בחורף יש דליים שפזורים על השטיח והכל מתקלף'. אמרתי לו: 'אני מת לבוא לראות, אפילו תזמין אותי ונעלה את זה לאינטרנט כי אנשים לא מאמינים איך הם חיים'. עברו כמה חודשים וברגע המתאים - כנראה גם להם - הייתה לי פגישה עם שרה נתניהו של שעה, בה היא הראתה לי את הבית ונדהמתי מהמצב שלו".

"חשבתי שזה יעורר סערה ושהאש תופנה אליי אבל לא דמיינתי את גודל הבערה, שריפה מטורפת", סיפר. "ישבתי בבית ארבעה ימים עם מטר טלפונים וצלמים מתחת לבית, הרגשתי לרגע איש חשוב מאוד". 

"הרגשתי איש חשוב מאוד". גלאמין. צילום גולשים
"הרגשתי איש חשוב מאוד". גלאמין. צילום גולשים
אביו של מושיק, ויקטור, סיפר בכנות: "אני לא ידעתי אף פעם שמושיק מוכשר במשהו. ידעתי רק דברים לא טובים, הלימודים, זה אמו שלו יודעת, שהוא היה בדשא ולא בכיתה אף פעם. לא ציפיתי ממנו לכלום. אבל אני רואה את התוכניות שלו ואני בוכה מהתרגשות. הוא עושה דברים כל כך יפים. אני לא מאמין שזה הוא". 
גלאמין סיפר בסיום על רצונו בילד: "הבטחתי לאבא שלי שאני אכיר לו את הנכד שלו, הבטחתי לו כבר מזמן ואני מאוד מקווה שהוא יחכה ושזה ימשוך זמן לדבר הזה. אני לגמרי בטוח שהוא יחכה".