בדקנו חולצת עבודה לגברים של המותג האיטלקי DiKE, בעיצוב נקי ומינימליסטי במגוון צבעים: החולצה מיוצרת בטכנולוגיה הנקראת DCS – Dike Comfort Strech, שמאפשרת גמישות גבוהה של הבד על הגוף. היא נעימה למגע, הבד נושם והתיפורים חזקים ונשמרים לאורך זמן. בניגוד להרבה חולצות עבודה, כאן הצבע נשמר ואינו דוהה גם לאחר כמה כביסות.




חולצת Dike, צילום: יח"צ
חולצת Dike, צילום: יח"צ


מחיר: 109 שקלים 3/4



לא רק עור הפנים צריך הגנה וטיפוח במזג האוויר הקריר, אלא גם הידיים שלנו, שחשופות לפגעי מזג האוויר. פתרון יעיל למניעה ולטיפול ביובש הוא מריחת קרם ידיים, כמו זה של המותג Dove, ששדרג את הנוסחה של הקרמים שלו, כך שהם עשירים אך נספגים בקלות בעור. יש להם ניחוחות נעימים ולא מתוקים מדי, והם גם מגיעים בגודל מוקטן של 70 מ”ל, אשר נפלא לנשיאה מחוץ לבית.



קרם ידיים של Dove. צילום: יח"צ
קרם ידיים של Dove. צילום: יח"צ


מחיר: 9.90 שקלים 3/4



ב"אחוה" ניסו להעתיק את חוויית השוק ולהעביר אותה לסופר, ועשו זאת בהצלחה עם סדרת מוצרי החלבה החדשה. החלבה רכה מאוד, כזו שאנחנו רגילים בדרך כלל לרכוש במשקל בשווקים. לרשתות היא מגיעה במכלים גדולים או במארזים של 200 גרם, ובטעמים מגוונים ובהם פיסטוק, שיש, דבש ושקדים, תפוז ופולי קקאו.



חלבה מהשוק לסופר. צילום: יח"צ
חלבה מהשוק לסופר. צילום: יח"צ


מחיר: 8 שקלים לאריזת 200 גרם 4/4



"דורות" מציגה מגשית תיבול חדשה עם עשבי תיבול לבישול איטלקי. במגשית יש קפסולות המשלבות בזיליקום, פטרוזיליה, אורגנו, טימין ושום - בהחלט שילוב שאהוב על הקהל הישראלי ועל כל חובב של המטבח האיטלקי. הוספנו אותן בהכנת פסטה, שהתקצרה משמעותית, והתוצאה הייתה מוצלחת במיוחד. למגשית מצורפת גם חוברת מתכונים שאפשר לקבל ממנה השראה.



מגשית תיבול לבישול איטלקי. צילום: יח"צ
מגשית תיבול לבישול איטלקי. צילום: יח"צ


מחיר: 8־12 שקלים 4/4




כחלק ממהדורות החורף, החלה תנובה לשווק משקה חלב לקפה עם 1% שומן בטעם אגוזי לוז. לחלב יש טעם אגוזי מובהק ומעט מתקתק. הוא מיועד בעיקר לחובבי הקפה, אך יכול לשדרג גם את הקורנפלקס בבוקר. כשמשקשקים אותו הוא הופך לסמיך ועשיר, כך שקצת קשה להאמין שהוא מכיל רק 1% שומן. מצוין למי שמעוניין להפחית את כמות הסוכר בקפה, כי החלב מתוק גם ככה.



משקה חלב לקפה בטעם אגוז לוז, צילום: יח"צ
משקה חלב לקפה בטעם אגוז לוז, צילום: יח"צ


מחיר: 6.50־7.80 שקלים 3/4



אם מתחשק לכם נשנוש טעים לצד הקפה, נסו את "גרנד פטיסרי קפוצ’ינו" של לואקר - ופל פריך במילוי קרם קפוצ’ינו ובציפוי שוקולד. הוופל מצטיין בשילוב מושלם בין מרקם הוופל לרכות של הקפוצ’ינו. הטעם אפילו מתעצם עם השלוק הראשון של הקפה. הוא אינו מתוק מדי ופשוט נפלא.



חטיפי "גרנד פטיסרי קפוצ'ינו", צילום: יח"צ
חטיפי "גרנד פטיסרי קפוצ'ינו", צילום: יח"צ


מחיר: 11.90 שקלים 3/4



הוא נראה כמו כלי הגשה, אך זה לא פחות מסיר בישול מוצלח ביותר, כחלק מסדרת Vision של קורנינג, שמייבאת לארץ חברת "שקל". הוא עמיד לחום, ובשל שקיפותו מקל על סקרנים שחשים צורך לבדוק בכל רגע מה מצב התבשיל. הסיר גם חוסך כלי הגשה, שכן אפשר להעביר אותו ישירות מהגז אל השולחן. מכיוון שהוא עשוי מזכוכית קרמית, הוא מתאים גם לתנור ולמיקרוגל ואינו משנה את צבעו או סופג ריחות. יתרון נוסף: אפשר להעביר אותו לחימום ישר מהקפאה, כך שמדובר בחיסכון בזמן. תוספת מושלמת למטבח.



סיר בישול של קורנינג, צילום: באדיבות "שקל"
סיר בישול של קורנינג, צילום: באדיבות "שקל"


מחיר: החל מ־295 שקלים 4/4


רגע לפני חג השמן, ניסינו את סדרת המפיות החדשה של ניקול. הן עבות, עמידות, איכותיות ובעלות שלוש שכבות, ומגיעות בשלל צבעים כמו טורקיז, ורוד, ירוק ולבן. מגוון הצבעים מתאים לאירוח מבוגרים וגם למסיבות הילדים, ובכל חבילה יש 50 יחידות.



מטליות "ניקול", צילום: יח"צ
מטליות "ניקול", צילום: יח"צ


מחיר: 9־11 שקלים 4/4