העיתונאי ניב רסקין סיפר בראיון ששודר הערב (רביעי) על סיפור עיתונאי שעלול היה לסבך את תחנת הרדיו שבה שידר אז, גלי צה"ל, ושנגע לראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה. "ב-97' פתאום ראיתי בעיתון 'מעריב' תמונה ששרה נתניהו הגיעה לאיזהשהו מקום ותרמה כסף לאיזושהי עמותה. והיה צילום של פרטי הצ'ק", סיפר רסקין בקטע מהתוכנית "אנשים" בערוץ 12 ששודרה הערב. האירוע התרחש במהלך כהונת ממשלת נתניהו הראשונה.
"התקשרתי. ענתה לי פקידה, אמרתי 'שלום, מספר חשבון זה וזה, של שרה ובנימין נתניהו', והיא אמרה לי את היתרה", סיפר העיתונאי, "כל כך התרגשתי שאמרתי: 'תודה להתראות' וניתקתי. ואז אמרתי: 'רגע למה הסתפקתי בזה'". רסקין אמר כי התקשר שוב ומפקידת בנק אחרת קיבל בפעם השנייה את אותם פרטי יתרה. "שאלתי: 'כמה סגרו לי בתכנית הזאת, וכמה בתכנית הזאת, תעבירי לי מפה לשם'", סיפר.

 


"המחשבה הייתה באיזה קלות בלתי נסבלת גם לאזרח מספר אחת אפשר להיכנס לחשבון הבנק", הסביר רסקין, "לקחתי את ההקלטה והלכתי ללשכת מפקד גלי צה"ל, שהיה אז שלונסקי. השמעתי לו את זה. הוא אמר לי: 'אתה רוצה שיסגרו לי את התחנה? אבל זה גדול. רד, לך תשדר את זה'". לאחר קבלת האישור, רסקין שידר את הכתבה בתחנת הרדיו הצבאית.

בנימין ושרה נתניהו בכנס הליכוד. צילום: אבשלום ששוני
בנימין ושרה נתניהו בכנס הליכוד. צילום: אבשלום ששוני