נכון להיום, אין דבר מביך יותר מלדון על חיי המין עם ההורים, או בני משפחה אחרים. אומנם, בגיל מסוים אין כל כך ברירה, אך זה עדיין בגדר עינוי מכאיב שממש רוצים להימנע ממנו. בכל גיל, רוב האנשים לא היו רוצים שאימא ואבא ידעו כמה אנשים מגיעים אליהם הביתה או איך נראה צעצוע המין האהוב עליהם.



אבל לפעמים, המידע הזה נחשף בפניהם בטעות, או לפחות זה מה שהם חושבים שקרה. לאחרונה, נערה מארה"ב שיתפה באחת הרשתות החברתיות התכתבות מביכה עם אביה, שמצא, לכאורה, את "צעצוע המין" שלה. הוא אפילו צירף תמונה שלו והטיף לה מוסר על מעשיה.



הנערה, שידוע רק ששמע אמילי, הייתה אצל חברה שלה כשקיבלה מאביה הודעה כועסת במיוחד. "אמילי איפה את? כשאת מגיעה הביתה אנחנו צריכים לדבר", כתב האב בעל הראש הכחול, וצירף תמונה של חפץ מתכת מוארך בצבע סגול. "למה את קונה דברים כאלו?", שאג עליה בהודעות, "זה מגעיל!".



לאחר שהביע את סלידתו מהחפץ, הטיף לבתו מוסר, כשאמר לה: "את לא אמורה לבזבז את הכסף שלך! אם יש לך צרכים כאלו, אל תשאירי את הח** הזה ככה".


צעצוע המין" שמצא האב. צילום מסך"
צעצוע המין" שמצא האב. צילום מסך"



אמילי המבולבלת לא ממש הבינה למה אביה כועס, ושאלה אותו מה הוא חשב שזה. "הדברים המגעילים האלו שרוטטים! אני לא עד כדי כך זקן, אמילי", אמר האבא, והשאיר את הצעירה במבוכה אדירה, אך זו לא נותרה חייבת ומיד תיקנה את הטעות הגדולה של אביה. "זה המטען הנייד שלי! אני משתמשת בזה כדי להטעין את הטלפון הנייד שלי!", הכריזה בהודעה ששלחה לו, והאב הנבוך התנצל מיד וביקש: "אל תספרי לאימא שלך". הוא אף ציין כי הוא נכנס לחדרה כי היה זקוק לשפתון לשפתיים יבשות.

 
אמילי. צילום: טוויטר
אמילי. צילום: טוויטר

אמילי לא חשבה פעמיים ומיהרה לשתף את הפדיחה בטוויטר, כשכתבה: "זה היה כל כך מביך. אבא שלי באמת חשב על הגרוע מכל". אך למרות שמדובר בטעות שיכולה לקרות, עדיין סיפורים כאלו צצים מדי פעם ברשתות החברתיות, וקשה לדעת האם הם אמינים או לא.

נכון לעכשיו, יכול מאוד להיות שמדובר באירוע שהמציאה הצעירה בשביל לקבל תגובות רבות מעוקביה. עם זאת, מי יודע, אולי אבא שלה באמת חשב שזה צעצוע מין. הציוץ שלה צויץ מחדש מעל 42,000 פעמים, וקיבל מעל 150,000 לייקים, וכמובן גם אלפי תגובות מצד עוקבים, שרובם מצאו את הסיפור משעשע במיוחד.