בשורות טובות לחובבי החייזרים, העב"מים ותאוריות הקונספירציה: אוניברסיטה בטורקיה תפתח בקרוב קורס שילמד סטודנטים איך להתמודד במקרה של פלישת חייזרים לכדור הארץ. אז אם בא לכם, זה הזמן לקנות כרטיס טיסה למדינה המוסלמית ולהירשם ללימודים. 



לדברי מרצה הקורס, ארחאן  קולבאסי, מטרתו של הקורס היא לדאוג שסטודנטים ידעו לקבל כהלכה אורחים מהחלל החיצון. מלבד זאת, הוא טען כי לדעתו חוצנים כבר ביקרו מספר רב של פעמים בכדור הארץ, וכבר כעת ניתן לקבוע שהקורס הספיק לעורר עניין רב בקרב סטודנטים מחוגים שונים וגם בקרב שאר הציבור. 



בקורס, ששמו "אופולוגיה ואקסופוליטיקה", צפויים הסטודנטים לעבור הכנות מעשיות לקראת ביקור חייזרים, ובנוסף, הוא יכלול לימודי דיפלומטיה בין כוכבית, אם כי הוא יורכב בעיקר, ככל הנראה, מתאוריות קונספירציה. ארחאן, שמשמש גם כסגן יו"ר מרכז סיירוס לחקר העב"מים והחלל, מתכנן ללמד את הסטודנטים שלו על טיוחים לכאורה של הממשלות, בעיקר זו האמריקאית, לגבי ביקורים של חייזרים בכדור הארץ.



לטענתו, התפתחויות טכנולוגית רבות, כמו סיבים אופטיים, שבבים ומכשור לראיית לילה, הם בזכות מידע שנאסף באתרי התרסקויות של עב"מים. "אנו מאמינים שנציגים מהעולם וציוויליזציות מחוץ לכדור הארץ יצרו בקרוב קשר באופן רשמי אחד עם השני", סיפר ארחאן ל-Hurriyetdailynews. "לדעתנו זה יהיה השינוי הגדול ביותר בהיסטוריה של העולם". כמו כן, הוא משער שקשר כזה יקרה בעוד 10-15 שנים.




BREAKING NEWS ON UFOLOGY!.. 


תאוריית קונספירציה מרכזית שתלמד בקורס היא Majestic 12. מדובר במסמכים מרכזיים שגרמו לציבור האמריקאי להאמין שהממשל מסתיר מידע על פלישות עב"מים. במסמכים, שהוצגו כממשלתיים, נטען שהנשיא טרומן הקים ועדה סודית בשם "מג'סטיק 12", לאחר ההתרסקות המפורסמת ברוזוול, ומטרתה הייתה לחקור פעילויות של חייזרים בכדור הארץ.



מטרת אחד המסמכים הייתה, לכאורה, תדרוך הנשיא הנבחר אייזנהאור, אבל זמן לא רב לאחר פרסומם, הם נבחנו בידי ה-FBI והוגדרו על ידו כמזויפים. כל זאת לא מונע כמובן מחובבי עב"מים וחייזרים ברחבי העולם להמשיך להאמין כי הוועדה הייתה אמתית לחלוטין.