עניי עירך קודמים: אמש, תוכניתה של צופית גרנט, "אבודים", שהובילה ברייטינג במשך שלוש הפרקים הראשונים, ממשיכה לאבד גובה בסיפור השני שלה, ומקבלת 13.8 אחוזי רייטינג בלבד, הנתון הנמוך ביותר שלה העונה, כאשר בשיא שלה היא זכתה ל-21.5 אחוזים. מולה "הכוכב הבא" של קשת מובילה עם 17.5 אחוזים ו"ארץ נהדרת" שבעונה זו, עד היום לא שחזרה את עברה המפואר, מטפסת עוד ומגיעה ל-17.7 אחוזים.


"אבודים" בלבנון

את המפלה הכואבת של "אבודים" ניתן לתלות בסיפור המרכזי שלה, כאשר טרילוגיית הפרקים הראשונים עסקה בחטיפת ילדים יהודים במרוקו, היא הצליחה לרגש את הקהל שהביא לה נתון נדיר לימים שאחרי הפיצול, וחצתה את רף 20 האחוזים. שני הפרקים האחרונים בסדרה של צופית גרנט עסקו בזינאב מוסא, ילידת דרום לבנון שברחה מנישואין בשידוך עם גבר עשיר ונכה, לגבולות ישראל וכעת מנסה להתאחד עם משפחתה שנותרה מעבר לגבול. נראה שהקרבה התרבותית והדתית עדיין עושה את שלה, וסיפרה של זינאב הלבנונית לא הצליח לרגש את הצופים כמו זה של מארי היהודייה ממרוקו.




טסים בעולם אך לא ממריאים

"המסע המופלא" של גידי ואהרוני של ערוץ עשר, לעומת זאת, עשתה 6.2 אחוזים בלבד, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "זמן אמת" שמביאה לה נתון נמוך במיוחד של 1.8 אחוזים בלבד.



ברצועת החדשות, עשו המהדורות 12.3 אחוזים בקשת ו-10 אחוזים ברשת, חדשות ערוץ עשר גרפו 8.2 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.9 אחוזים.