אנשים רבים מתקוטטים ואפילו רוצחים בגלל הסיבות המטופשות ביותר, אבל אם זה נעשה בגלל מזגן זה לחלוטין מוצדק. הרי אין דבר מרגיז יותר מאדם שמגזים עם הטמפרטורות במזגן, והופך את החדר לסאונה, או במקרה הקיצוני השני, לאנטרקטיקה. לאחרונה גבר בן 44, מקינגסטון, אונטריו, קנדה, איבד את זה לחלוטין, בגלל שהשותף שלו נגע בטמפרטורה במזגן. אך במקרה זה, הצדק הוא דווקא עם השותף.



על פי חדשות CBC, כאשר השותף חזר לדירה הוא הבין מיד כי חברו הפך אותה למקום חם יותר מהגיהינום. ברגע שעשה זאת, חברו חטף קריזה, החל לצעוק עליו ואיים להרוג אותו. השותף המבוהל ברח לחדרו ונעל את הדלת, אבל החבר המשיך בעקבותיו, בעט בדלת שוב ושוב וצעק עליו שיהרוג אותו. למרבה המזל התוקף לא הצליח לפרוץ את הדלת ולקיים את הבטחתו.



via GIPHY

לדלת האומללה היה פחות מזל מאשר לשותף, והיא ספגה נזק רב כתוצאה מהתקיפה. על כן, ביום המחרת השותף התקשר לבעל הבית וביקש שיתקנו לו את הדלת, לאחר שהסביר לו מה עבר עליה. התוקף, ששמע את השיחה, חטף התקף זעם והתחיל שוב לצעוק ולאיים על השותף שיהרוג אותו. השיחה הבאה של השותף הייתה למשטרה, והגבר חמום המוח נעצר. נכון לעכשיו, לא שוחררו פרטים נוספים על האירוע, אך ידוע שהתוקף הגיע לדיון ראשון בבית המשפט, והואשם בשני סעיפים של תקיפה ואיומים, במטרה לגרום לפגיעה ואף למוות.