רבים נוטים להתלונן על המשפחה שלהם ולייחל, ספק בצחוק ספק ברצינות, להיעלמותם באורח מסתורי. אבל כל מה שקייסי ווינלד, מקנזס, רצה היה למצוא את המשפחה שלו, ובעיקר את אמו, שמסרה אותו לאימוץ לאחר הלידה. השנה הם התאחדו לראשונה מאז נולד, לפני 44 שנה, בדיוק בזמן לחג ההודיה האמריקאי. אימו של קייסי, דיאנה דיילי, התלבטה קשות אם לתת אותו לאימוץ. הוא נולד כאשר הייתה בת 21, אם חד הורית עם שני ילדים נוספים. לבסוף החליטה שילד שלישי אינו משהו שהיא יכולה להתמודד אתו, ומסרה את קייסי לאימוץ.

יום אחד אחת מבנותיה, מיני, החליטה שהגיע הזמן לאחד את המשפחה ולמצוא את האח והבן המאומץ. החיפוש הזה נמשך יותר זמן ממה שציפתה, אבל אחרי 18 שנים של חיפושים מייאשים מיני הצליחה במשימתה. על פי חדשות nine.com, הרגע המיוחל הגיע כאשר מיני קיבלה הודעה בפייסבוק, ממישהו שמסר לה את זהותו של קייסי. היא מיד איתרה את אחותו, מריה, וזו דיברה עם אחיה והאיחוד המרגש יצא לדרך. "כשמריה התקשרה אלי ואמרה לי שהיא בטוחה ב-99% שדיברה עם האחות הביולוגית שלי, לפתע מקום ריק בלב שלי החל להתמלא. עמדתי לקבל את כל התשובות להן חיכיתי כל חיי", אמר קייסי. 

איחוד מרגש. דיאנה וקייסי. צילום מסך
איחוד מרגש. דיאנה וקייסי. צילום מסך


חייו של קייסי לא היו קלים, ומעבר לכך שנמסר לאימוץ, אמו המאמצת נפטרה כשהיה בן 18. האירוע הזה שבר אותו לחלוטין, וכדי להתמודד הוא פנה לאלכוהול וסמים. אבל ב-2014 חלה תפנית לטובה בחייו, והוא עבר גמילה וקיבל שתי מתנות נפלאות. "אם הייתי פוגש אותם ארבע שנים לפני כן, הייתי כל כך מתבייש", סיפר קייסי. "אבל בשלוש השנים בהן הספקתי להיגמל מאלכוהול ולהתנקות מסמים, גם התחתנתי עם אישה יפה ופגשתי באימי הביולוגית - הלב שלי מלא".
 
לדבריו, הוא אפילו מבין את החלטתה של אמו הביולוגית לתת אותו לאימוץ. "דיאנה פחדה שאני אכעס", סיפר. "אבל אומצתי בידי המשפחה הכי אוהבת שיכולתי לאחל לה. אני שמח מאוד על המשפחה שיש לי, ועכשיו יש לי אפילו עוד משפחה. אני מקווה לראות את המשפחה הביולוגית שלי במידה הרבה ביותר שאפשר, אשתי ואני הזמנו אותם לבקר אותנו בקנזס". 

המשפחה התאחדה לראשונה בחג ההודיה האחרון, והאירוע המרגש תועד בידי מיני והועלה לרשת. "אימא שלי הייתה כל כך לחוצה, הייתי צריכה לבשל לבד את כל הארוחה", הסבירה מיני. "היא כל הזמן אומרת לי עד כמה היא אסירת תודה על המפגש שארגנתי, היא לא האמינה כמה נפלא זה יהיה. קייסי אפילו שאל אותה אם יוכל לקרוא לה אמא - היא כל כך התרגשה עד אשר החלה לבכות".