בשל היותה כה נפוצה במערכות יחסים, לפעמים נראה כי בגידה היא חלק בלתי נפרד מחיי הנישואים. היא גם מהווה נשק קטלני במיוחד בתיקי גירושים, ועוזרת לצד הנבגד להוציא את המיטב מההליך ולהשאיר את בן הזוג הבוגד חסר כל. בארץ ובמדינות מפותחות אחרות, בעל או אישה שבגדו ברוב המקרים יפסידו את רוב זכויותיהם בתיק הגירושים. אך בדובאי, החליטו לקחת את הנושא צעד אחד קדימה, ולתת לבן הזוג הבוגד עונש על היותו עבריין - מאסר בפועל. 

איש עסקים מדובאי נשלח השבוע למאסר, לאחר שנמצא אשם בבגידה באשתו. סיפור הבגידה התגלה לפני שנתיים בידי בנו החורג, ממש במקרה, בזמן שהשתמש במחשב הנייד של אמו. על פי חדשות gulfnews, הבן מצא תמונות גסות של אביו החורג, בו הוא נראה עירום באקטים מיניים שונים עם אישה זרה, כשבין יתר היא מבצעת בו מין אוראלי. בתמונות אחרות נראה האב בבריכה לצד נשים בביקיני. על פי הדיווחים בכלי התקשורת, לא נמסר היכן בדיוק נמצאו התמנות, האם באתר אינטרנט או במחשב, וכן בידי מי צולמו.

בעל נתפס עם המכנסיים למטה וכעת ישלח לכלא. צילום: אינגאימג
בעל נתפס עם המכנסיים למטה וכעת ישלח לכלא. צילום: אינגאימג



לאחר הגילוי, הבן מיהר אל אמו וזו הגישה תלונה במשטרה. כאשר התעמת עם אשתו, הכחיש הבעל בכל תוקף שבגד בה ואמר שהתמונות עברו עריכה. גם בדיון בבית המשפט נגדו, באוגוסט האחרון, הכחיש האב שבגד באשתו, וטען שוב ושוב שהתמונות זויפו. לצערו הרב של האיש הבוגדני, בית המשפט לעבירות קלות לא קנה את טענותיו, וגזר עליו חודש בכלא, ולאחר מכן גירוש מעיר מגוריו.

השבוע, ערער איש העסקים לבית המשפט לערעורים, כשהוא חוזר שוב על טענותיו, ביניהן שהתמונות הן זיוף מוחלט. לצערו, בית המשפט עלה מיד על השקר הזה, ולאחר שהתמונות נלקחו למעבדה לזיהוי פילי, נמצא שהן לא זויפו בשום דרך שהיא. בניסיון נואש להציל את מרשו, ניסה עורך דינו לטעון שיש לבטל את המקרה, בשל בעיה בלוחות הזמנים שהוצגו. אבל גם הפעם בית המשפט לא האמין לדבריו של איש העסקים, והשפוט עדנאן אל פארה דחה את הערעור והותיר את העונש כפי שהיה. הבעל הבוגדני הואשם בקיום יחסי מין אוראלי עם האישה שאינה אשתו וכן התנשקות אתה.