קנאה, כמו כל רגש אנושי אחר, יכולה להיות חיובית, אבל הכל תלוי במידה שלה, שכן היא יכולה לעודד אותנו להשתפר. אבל, אם הרגש עולה על גדותיו וגובר על ההיגיון הבריא, או אז הוא הופך להרסני. גבר קנאי מדרוהאם שבאנגליה, רצח את בן הזוג הנוסף של זוגתו. הוא גילה אודות בן הזוג, לאחר שהיא שלחה לו תמונות שלהם בסיטואציה אינטימית. לא ידוע עם מי מהשניים החלה הצעירה לצאת קודם.



דייויד סונדרס, 33, הואשם השבוע בבית המשפט ברצח מייקל לוסון, 34, בן הזוג השני של חברתו. על פי הדיווחים בכלי התקשורת באנגליה, סונדרס החל לקנא כשגילה שזוגתו, שרה באלמי, 38, יוצאת במקביל עם לוסון, ושלח לה הודעות פוגעניות ומאיימות. בין השניים התפתח ריב סוער בהודעות, עד שבשלב מסוים שרה שלחה לו תמונות, בהן היא נראת מבצעת מין אורלי במאהב שלה. עבור סונדרס, זה כבר היה יותר מידי והוא שלח לה מספר הודעות. בראשונה כתב: "אני מגיע, אני מגיע להרוג אותו, את תראי". בהודעה אחרת כתב: "את תראי מה זה כעס. תדאגי שהוא יישאר שם". 

 
שרה ומייקל. צילום: פייסבוק
שרה ומייקל. צילום: פייסבוק


סונדרס הבטיח וקיים, לצערו הרב של לוסון. "תוך זמן קצר, הנאשם הזמין מונית ונסע לביתה של שרה, מדובר בנסיעה של חמש דקות. אותה עת הוא היה חמוש בסכין", אמר התובע ניק דרי אמר לבית המשפט. סונדרס הודה שהרג את לוסון, אך הכחיש כי לקח איתו סכין. לדבריו, מי שנשא את הסכין היה לוסון, אותו הוא שלף במהלך מאבק אלים בין השניים ברחוב. לוסון מת בזירת ההתרחשות מדקירת סכין אחת. למרות טענותיו, התובע התעקש שסונדרס "נסע חמוש כשהוא זועם מקנאה, כדי לממש את האיומים שלו". 

שרה באלמי. צילום: פייסבוק
שרה באלמי. צילום: פייסבוק


סונדרס עצמו לא הכחיש כי רתח מזעם לאחר שזוגתו שלחה לה את התמונות. "אהבתי אותה, זה לא היה נעים לראות את זה. כעסתי על שניהם", סיפר באחד הדיונים. הגבר הנבגד צפוי לשוב לבית המשפט בקרוב, ועל פי הדיווחים יקבל מאסר עולם, עם תקופת מאסר מינימלית בפועל.
 
דייויד סונדרס. צילום מסך
דייויד סונדרס. צילום מסך