אומרים שהתיירים הישראלים הם בין הגרועים ביותר, ויש בכך מן הצדק. בחו"ל, כמו בארץ, ישראלים רבים נוטים לחשוב שהכול מגיע להם ואם הם לא מקבלים את שלהם, הם רבים, צועקים ומכים. אבל ככל הנראה אם תהיה תחרות לבחירת התייר הגרוע בעולם, יהיו לנו מתחרים. לאחרונה עלה לרשת סרטון משעשע, שיגרום לתיירים ישראלים רבים להיראות מתורבתים מספיק כדי לשתות תה עם שומרי הראש של מלכת אנגליה, לכל הפחות. 

בסרטון, שצולם בחוף בסיינט קיטס, אשר בים הקריבי, נראים קבוצת תיירים מתגודדים סביב שמשיה, ומבינים שאין בחוף מספיק שמשיות וכיסאות לכולם. כתוצאה מכך, אחד התיירים מתחיל להתעצבן על כמה מן העובדים בחוף, מה שגורר את חמתו של תייר אחר שמתחיל להתנגד. "סתום את הפה", אומר לו התייר העצבני השני, "אפשר לחשוב שהם שדדו אותך". לזה עונה האחר "זה מה שהם עשו". זה הרגע בו התייר השני איבד את זה לחלוטין וענה לו "לא הם לא. הם בסך הכל לא נתנו לך כיסא מז**** ושמשיה. יש לך את כל שאר הדברים. אז פשוט תסתום את הפה", והשניים מתחילים להתקוטט. 

למרבה המזל, עובדים בחוף מיהרו להפריד בין הניצים, ולא נראה שאיש מהם נפגע באורח קשה. נכון לעכשיו, לא ידוע אם הוגשו תלונות במשטרה נגד התיירים.