לאחר הפרידה המתוקשרת של צמד כוכבי האח הגדול מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה, שהחליטו לקחת פסק זמן לאחר שיחסיהם עלו על שרטון, התייחס אביחי לראשונה בראיון ששודר הערב (חמישי) בתוכנית 'אנשים' בקשת להפרדת הכוחות בין שני כוכבי הריאליטי ולחיים שאחרי התהילה הרגעית לה זכה. "אולי יש סיכוי לקאמבק, אבל כרגע זה לא בראש מעייני", אמר.
על המחלה שגרמה לאובדן חלקי של ראייתו סיפר: "באתי ממקום מאוד בריא פופולרי ופתאום קיבלתי כאפה. הייתי מטופל הלכתי אצל פסיכולוג והוא הביא לי כדורים כדי להתעודד. היו לי חרדות וחוסר רצון לחיות. אני הייתי אדם מת בגדול אחרי הגילוי של הבעיה בעיניים לפני הצבא. עיוורון משול למוות בתורה. האמונה שיש משהו גדול ממני תמיד הייתה לי את התחושה שנועדתי להעביר משהו עם הליקוי הזה. אני לא יודע להיעזר בכלב או במקל. אני עדיין לא שמה למרות שטכנית אני צריך כבר".

אביחי תיאר את הזוגיות המיוחדת שניהל עם מעיין, שהגיעה באופן מפתיע מהשתתפות בתוכנית הריאליטי. "זכיתי באהבה בתוכנית של האח הגדול ואין ספק שזכיתי להכיר את האחת הנשים הכי מדהימות שיש. ניהלנו זוגיות מדהימה", ציין.



אחונה הוסיף כי "בזוגיות הזו יש משהו אינטנסיבי. לאור הזרקורים זה באמת היה אמיתי וגם בתוך הבית. להגיד נגמר על דבר כזה זה מוקדם מדי כרגע. איך אני אגיד את זה? יצאנו מבית האח ועברנו לגור ביחד. האהבה שלי אליה גדולה. בחיים לא יצא לי לאהוב ברמות כאלה ואני מניח שגם אצלה זה ככה. הצלחנו להכיל ונוצרה אינטנסיביות וזה נהיה עמוס כלפי פנים. אין זוגיות כמו שלי ושל מעיין. אין עליה. בגדול היה צריך את הספייס הזה".