כשאנשים אומרים שעובר עליהם יום רע, סביר להניח שזה לא גרוע כמו זה שעבר על צעיר אחד מאומהה, נברסקה, שהביך את עצמו, סבל מכאבי תופת ולבסוף גם נלקח לתחנת המשטרה. טיילר וויליאמס, 25, מאומהה, נעצר לאחר שברח מרכב שגנב, אבל בדרך עברו עליו עוד כמה חוויות לא כל כך נעימות בלשון המעטה. 

על פי משטרת אומהה, לאחר שבמשטרה התקבל דיווח על שני צעירים ברכב גנוב, נשלחה למקום ניידת לבדוק את העניין. בעוד השוטרים התקרבו אל הרכב, שני הצעירים קפצו ממנו ונמלטו מהמקום. אחד מהם, וויליאמס, ניסה לברוח על ההוברבורד שלו, אך נפל על הקרקע בטעות ירה לעצמו בישבן. כשהוא סובל מכאבים המשיך לברוח ברגל בעוד המשטרה בעקבותיו.

וויליאמס אותר בין הבגדים במחלקת הנשים של סניף וולמרט בקרבת מקום. הוא סיפר מיד שהוא זקוק לטיפול רפואי דחוף כי בטעות ירה לעצמו בישבן, ולא רק זאת, הקליע עדיין בתוכו. לא ידוע האם השוטרים צחקו עליו או לא, אך וויליאמס נלקח לטיפול בבית החולים ולאחר מכן שוחרר לידי המשטרה באשמת שתי עבירות פליליות. בימים אלו, וויליאמס ממתין לדיון בבית המשפט, שיקבע את דמי ערבות השחרור שלו ואת עונשו. 

זו לא הייתה הפעם הראשונה שאדם נעצר בדרך מביכה וכנראה גם לא תהיה האחרונה. לפני מספר שבועות, שוטרים בפורט סנט לוסי, פלורידה, הבחינו בקנת ברטון אלסהאוס, 56, נוסע במורד כביש מהיר על מכסחת דשא, דבר מוזר בפני עצמו ומיהרו לבדוק מה פשר העניין. על פי דיווח של חדשות "פוקס 13", השוטרים חשדו בברטון כי נהג בצורה לא יציבה, וכשעצרו אותו בצד גילו באמתחתו שישיית בירות.  

אומנם ברטון טרם הספיק ללגום מהשתייה שלקח איתו, אך השוטרים מיד הבחינו כי הוא מדיף ריח חריף של אלכוהול. המשטרה אומנם לא פרסמה את הכמות המדויקת, אך מסרה שרמת האלכוהול בדמו של ברטון הייתה פי שלושה מהרמה המותרת במדינה. ברטון נעצר על נהיגה בשכרות על מכסחת דשא ונלקח למעצר בכלא המחוזי. נכון לעכשיו, לא ידוע האם הספיק לכסח את הדשא שלו או מדשאות אחרות, בזמן ששהה על המכסחת.