בעבר הלא רחוק, הרואין והקוקאין נחשבו לחומרים הכי ממכרים מהם קשה מאוד להיגמל. בשנת 2017 לעומת זאת, נראה שלאנשים יהיה קל יותר להיגמל מהם מאשר משימוש בסמרטפונים. אם זאת, זה עדיין מפתיע כשמישהו מסכן את חייו רק כדי לחלץ את המכשיר הארור, וזה מתרחש בעולם קצת יותר מידי פעמים. והרי בעוד אובדן מכשיר נייד הוא הפיך, לא כך הדבר לגבי אובדן חיים. אלא אם כן יוכח קיומם של זומבים. 


לאחרונה פועל חזר למפעל בוער כדי להציל את הסמרטפון שלו, וכמעט מת כתוצאה מכך. האירוע הדרמטי התרחש במפעל לייצור נרגילות בעיר נינגבו במחוז מחוז ג'ג'יאנג שבסין, והועלה לאתר שיתוף הסרטונים הסיני "וויבו". כאשר פרצה השריפה, במפעל Hookah Manufacturing Company, העובדים פונו מן המקום מיד, אך כפי שניתן לראות, אחד מהם חזר על מנת לנסות להציל את הסמרטפון שלו. 

העובד אומנם לא מצא את המכשיר היקר לו, אך כן זכה להפוך לכדור אש אנושי. כאשר העובדים האחרים הבחינו בו, הם מיהרו לעזרתו וכיבו אותו בעזרת מטף לכיבוי אש. על פי הדיווחים בסין, הגבר הובהל לבית החולים, ובימים אלו הוא עדיין בטיפול נמרץ אך מצבו יציב. נכון לעכשיו, לא ידוע מה גרם לשרפה. אולי מישהו ניסה לעשן נרגילה?