סיים את דרכו בחברה: על רקע המשבר החריף שפוקד את החברה, התפטר אמש (שלישי) מדירקטוריון "טבע" פרופסור יצחק פטרבורג, אשר שימש בעבר כיו"ר החברה וכמנכ"ל הזמני, בעקבות התפטרותו של ארז ויגודמן, כך לפי דיווח ברויטרס.



כזכור, חברת התרופות הישראלית חווה לאחרונה שורה של שינויים, לאחר שמנכ"ל החברה קאר שולץ, שהצטרף לטבע בראשון בנובמבר, גייס תוכנית לייעול הפעילות של הפירמה.



בחודש שעבר פורסם כי מצבת החובות של החברה נאמדת ב־34.5 מיליארד דולר, כאשר במקביל לתוצאות דיווחה טבע על הפחתת תזרים המזומנים שלה ב־1.3 מיליארד דולר.



על רקע זה ההנהלה הזמנית, בראשות פטרבורג, שכאמור התפטר לפני מספר שעות, נקטה כמה פעולות, ובוצע מימוש נכסים בסכום הנאמד בשלושה מיליארד דולר. נוסף לכך, הפחיתה החברה את חלוקת הדיווידנד לבעלי המניות לרמה של 0.75 דולר למניה.



משנת 2009 עד יולי 2010 פטרבורג כיהן במועצת המנהלים של "טבע", וחזר לתפקיד זה בתחילת 2012, כאשר בין השנים 2011-2010 הוא כיהן בחברה כסמנכ"ל בכיר וראש מערך המוצרים הממותגים של החברה.



ב-26 בנובמבר 2014 הודיע הדירקטוריון על מינויו ליושב ראש דירקטוריון החברה, והוא נכנס לתפקידו בראשון בינואר 2015, והחליף בתפקידו את ד"ר פיליפ פרוסט. בפברואר 2017, עם פרישתו של ארז ויגודמן מתפקיד מנכ"ל "טבע", כאמור, הוא מונה למנכ"ל זמני במקומו.