מספר שינויים מעניינים נערכו במהלך השבוע בלוח השידורים. אמש למשל, שיבצה "קשת 12" את "הכל אישי" עם חיים אתגר, שראיין את הזמר חופני כהן, בשעה 21:00 בערב.  מדובר בשיבוץ תמוה לכל הדעות, כיוון שתוכנית הראיונות האישיים של העיתונאי שובצה תמיד אחרי פורמט ענק כלשהו של הזכיינית ולא בשעת הפריים טיים. בפעם האחרונה היה זה "מאסטר שף" עתיר התקציב, ששודר בשעה 21:00, ו"הכל אישי" בפרק עם רני רהב שודרה אחרי השעה 22:00.



לפי לוח השידורים שהעבירה קשת בתחילת השבוע, במקום אתגר הייתה אמורה להיות משובצת פצצת הרייטינג "אהבה ממבט ראשון". החילוף נעשה ברגע האחרון, ובלוחות השידורים המודפסים במגזינים, עדיין תוכלו לראות את פורמט החתונות מככב בשלישי. לא ברור מה היה פשר חילוף הבזק, והוא ככל הנראה קשור ללוח השידורים העתידי של הזכיינית. מה שבטוח, את הצופים המבוגרים שעדיין רגילים לבדוק 'מה יש היום בטלוויזיה' בעיתון, הג'אגלינג של הרגע האחרון וודאי פחות שימח.



לוח שידורים של אתמול
לוח שידורים של אתמול



ואכן, השינוי הראה את אותותיו בטבלאות הרייטינג: "הכל אישי" עם חיים אתגר קיבלה 11.6 אחוזי רייטינג בלבד. מולם, שיבצה "רשת 13" את "אקס פקטור" כפי שהיה מתוכנן, והצופים העניקו לה 17.6 אחוזי צפייה.



סופי צדקה לא מושכת צופים



"בשם האב - סופי צדקה" של ערוץ עשר, לעומת זאת, עשתה 4.1 אחוזים בלבד, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "זמן אמת: מי רצח את אמא -חלק ב'", בהגשת אסף ליברמן שקיבלה 2.4 אחוזים.


ברצועת החדשות עשו המהדורות 10.5 אחוזים בקשת ו-9.6 ברשת, חדשות ערוץ עשר גרפו 9.5 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 7.1 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 8.9 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות" עם לוסי אהריש ואודי סגל, קיבלה 4.8 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את "הכל כלול" הגיע אל החדשות עם אחוזים.