יש הרבה אנשים טובים בעולם, שיעשו מעל ומעבר על מנת לעזור לאנשים, גם אם מדובר בזרים מוחלטים. אבל לפעמים, ניסיון לעשות מעשה טוב לא רק שאינו עוזר, אלא גורם לכך שגם מי שניסה לעזור נפגע כתוצאה מכך. לאחרונה עלה לרשת סרטון מרגש ועצוב, שתיעד את הרגע שבו אדם ניסה להציל אישה מהתאבדות. שניהם לא שרדו את האירוע.  


אותו שומרוני טוב, שידוע רק בשם לי, כבן 43, בדיוק היה במהלך משמרת כשומר בבניין בסין, כאשר הטרגדיה התרחשה. על פי עדי ראיה, לי שמע אישה צעירה, בשנות ה-30 לחייה, מתווכחת עם אדם נוסף, ולאחר מכן ראה אותה יוצאת מן החלון במטרה להתאבד. "אל תקפצי!" לי צעק, לדברי עדי הראיה. בשלב זה, לי המודאג פרש זרועותיו לצדדים ונע קדימה ואחרונה בניסיון נואש להציל את האישה, שהתגוררה בקומה ה-11. למרבה הצער, כאשר היא קפצה לבסוף היא נחתה בדיוק עליו, ושניהם נהרגו במקום. 

האירוע, ששותף אלפי פעמים ברשתות החברתיות, התרחש בשעות הבוקר, בעיר הסינית שיאן. לי, חייל לשעבר, עבד כשומר בבניין מעל חמש שנים, והשאיר אחריו אישה וילדה בת שש. "לי היה בהלם כשהאישה קפצה. הוא פרס את זרועותיו כדי לתפוס אותה, רק כדי ליפול על ידה ארצה", סיפר עד ראיה. מותם של השניים נקבע במקום.