אני בד"כ מתעוררת ב־6:30 בבוקר ושותה כוס מים ואז קפה הפוך. לאחר שעה אני אוכלת מוזלי שנותן לי אנרגיה. במשך היום אני עובדת על מתכונים חדשים, המון פעילות גופנית וניסויים במטבח.
תמיד יש לי אגוזים מסוגים שונים בתיק (שקדים, אגוזי מלך, פקאנים) ותמרי מג'הול, שהם התמרים האהובים עלי. אלה הממתקים שלי. זה נוח לסחיבה בתיק, אפשר לנשנש בין פגישות או באוטו, והם נותנים לי אנרגיה להמשך היום. 
אני הכי אוהבת להמציא ולבשל מתכונים חדשים. אני לא חוזרת על אותו מתכון יותר מכמה פעמים, וגם זה רק כדי לשכלל אותו. אני אוהבת לבשל לאורחים שאני מזמינה, לבשל עבור לקוחות שמבקשים ממני לפתח להם מתכונים, ולבשל למשפחה שלי.  

אני לא שומרת על תזונה מאוזנת, אני פשוט חיה את זה. כבר למעלה מ־20 שנה שאני לומדת, מתעניינת, מלמדת, קוראת ומיישמת תזונה מאוזנת. הרבה לפני שזה נהיה טרנד. הקריירה שלי בנויה על תזונה מאוזנת. 
 
הילדות שלי, לצערן או לשמחתן, נולדו לאמא שאוכל בריא הוא העבודה שלה. הן גדלו לתוך משפחה שאוכלת בריא. אין לנו בבית אוכל מעובד. אין לנו מלחמות על אוכל, אני באמת מאמינה בדוגמה אישית ובסבלנות. 
כשפותחים את ארונות המטבח שלי, אפשר לחשוב שהגענו לסניף של חנות טבע. תמיד יש לי המון קטניות ודגנים מלאים. פסטות מכוסמין, וגם אפשר למצוא טחינה, המון שמן זית, שמן שומשום ושמן קוקוס ורטבים טבעיים שונים. 
כשאני לא "שמה לב", אז אני אוכלת לחם משובח או שוקולד מריר. זה לא כל כך חטא, אבל מילא. אני גם אוהבת עוגות בחושות. הילדות שלי ראו אותי פעם אוכלת קורנפלקס ונשמטה להן הלסת. טוב, כאן יצאתי כבר ממש מעצבנת. מתנצלת. 
כמנהג הרפואה הסינית אני אוכלת ארוחת בוקר גדולה, ארוחת צוהריים ענקית וארוחת ערב קטנה יחסית בערך בשבע בערב. סלט, לחם מחמצת שאני קונה מאופים מקומיים, חביתה או דייסה עם המון פירות ואגוזים. 
גדלתי בבית שאמא תמיד בישלה בו. עד היום אמא שלי מבשלת המון. היא העבירה אלי את האהבה לבישול, את החשיבות של ארוחות ביתיות משותפות ושאוכל שנעשה באהבה תמיד טעים ובריא יותר. תודה, אמא.

זהר לוסטיגר בשן


טופו וברוקולי ברוטב צ'ילי תפוזים
עד שהגעתי לקליפורניה, לפני 18 שנה, לא הכרתי יותר מדי מסעדות סיניות. רק שם נחשפתי לעושר הטעמים של המטבחים הסיניים, ובמיוחד לרוטב תפוזים חריף, שאותו הייתי מזמינה כמעט עם כל דבר. זה רוטב שמשחק על איזון עדין בין מתיקות, חמיצות וחריפות והוא עובד מצוין עם ירקות מוקפצים כמו ברוקולי או שעועית ירוקה.
 
{ 4 מנות }
1 ברוקולי מופרד לפרחים קטנים (את הגבעולים חותכים לגודל ביס) 
300 גרם טופו חתוך לקוביות בגודל ביס
1 כף שמן זית
2 שיני שום כתושות
1 פלפל אדום פרוס לרצועות
לרוטב צ'ילי תפוזים:
2 כפות קודזו
2 כוסות מיץ תפוזים
קליפה מגוררת מתפוז אחד
2 כפות חומץ אורז
2 כפות רוטב סויה
2 כפות סירופ מייפל/אגבה/סירופ אורז
1/2 כפית רוטב סריראצ'ה (רוטב פלפלים חריף) או 1/2 פלפל צ'ילי אדום קצוץ
 
להגשה:
אורז בסמטי מלא או לבן או אטריות אורז
 
מכינים את הברוקולי והטופו: שמים ברוקולי בפרח אידוי ומניחים אותו מעל סיר עם מעט מים. מדליקים את האש, וברגע שמתחילים לעלות אדים מכסים את הסיר ומאדים כ-3 דקות עד שהברוקולי מתרכך מעט אבל עדיין נגיס. לחילופין חולטים במים רותחים 3 דקות ומעבירים מייד למי קרח לעצירת הבישול.
מחממים ווק או מחבת עם שמן זית ומקפיצים קוביות טופו 4 דקות להשחמה. מוסיפים שום ופלפל אדום ומקפיצים 2 דקות. 
 
מכינים את הרוטב ומסיימים את הכנת התבשיל: מערבבים קודזו עם 4 כפות מים בקערה להמסה. מוסיפים את יתר החומרים ומערבבים לרוטב אחיד. 
מוסיפים את הרוטב לווק ומבשלים 5 דקות על להבה גבוהה עד שהתבשיל מסמיך מעט. 
מוסיפים את פרחי הברוקולי ומבשלים 2 דקות לאיחוד טעמים. 
מגישים על אורז או אטריות אורז.