בישראל נראה שכל שעה בכבישים היא "שעת שיא", ובעיקר מי שגרים במרכז מכירים את הסיוט של הפקק הישראלי הארוך ורווי העצבים. מעבר לכך שפקקים יוצרים עיכובים וגורמים לנו לאחר לכל מקום, הם גם מעלים את הסיכויים לתאונות דרכים. כמו כן, כששוהים בפקק כל כך הרבה שעות, פתאום מתעוררים בנו צרכים אנושיים כמו צורך עז לישון, ללכת לשירותים, לשתות או לאכול, מה שלא עוזר לעצבים שלנו על כך שאנו תקועים בפקק. אבל לפתור את בעיית העומס בכבישים ייקח די הרבה זמן, אז למה לא לנסות בינתיים לפתור בעיות נלוות - למשל כמו הרעב. כך, לפחות נשהה בפקק עם בטן מלאה ונהיה קצת יותר רגועים.


בברזיל השכילו לעשות זאת ופתחו לאחרונה שירות חדש בפיצרייה מקומית מוכרת - טייק אווי לנהגים שתקועים בפקק. השירות מגיע מטעם פיצריית Skillus Classic Restaurant, בעיר רסיפה, וכבר הפך פופולרי בקרב הנהגים. במסגרת השירות, בין השעות ארבע אחר הצהריים עד שמונה, שעות הפקקים, עוברים שליחים בין המכוניות בכביש מחוץ למסעדה, ומציעים להם פיצות למכירה. 

בפיצרייה פיתחו שיטת הכנה מהירה, בה ניתן להכין פיצה תוך שלוש דקות. בינתיים, הנהגים יכולים לבחור בין שתי תוספות בלבד, מוצרלה או פפרוני, מה שעוזר לייעל את השירות ולהפוך אותו למהיר יותר. "אנו רוצים לוודא שהנהגים לא יישארו רעבים", הסביר בעלי המסעדה ג'איר קונרד, 21, שגם יזם את השירות. בינתיים, הלקוחות נראים מאוד מרוצים, אם כי יש בכך משהו קצת מאכזב עבור מי שלא עומד בפקק באזור הפיצרייה.



למרבה הצער, השירות לא קיים בישראל, אך מי יודע, אולי מישהו כאן ירים את הכפפה וידאג לשירות כזה? זה בהחלט יוכל לעזור להרגיע את הנהגים הכעוסים. כמובן שלא חייבים רק לבצע משלוחי פיצות אלא אפשר לגוון ולהציע מוצרים בריאים יותר כמו סושי וסלטים. אם כי יש בכך כמה חסרונות, למשל העובדה שאכילה בנהיגה היא מסוכנת, כי היא מסיתה את תשומת הלב של הנהג מהכביש, גם כשמדובר בפקק והתנועה לא זורמת. אך אין ספק שמדובר במהלך שיווקי גאוני.