יש הרבה מאוד סיפורים ביזאריים על שודים שהסתבכו, על פושעים לא ממש חכמים, ובעיקר על פאשלות גדולות שהופכות להיות גם סיפורים נהדרים שמתגלגלים ברשת. אחד מהם הגיע מ-103FM, שם דיברו ברהנו טגניה וגלעד שלמור על פורץ שלא ממש ניחן באיי.קיו גבוה מדי, או שסתם לא שם לב שכל מה שהוא עושה, נעשה מול עיניהם של חובשים המומים. 



 "מד"א קיבלו דיווח על אדם ששוכב על המדרכה, הם הגיעו אליו וראו אותו במצב של חולשה שוכב על הקרקע, הבינו שהאיש אינו יודע עברית או אנגלית וכי מדובר בתייר מגאורגיה. הם החלו לתת לו טיפול ראשוני תוך כדי שהוא מסרב להתפנות לטיפול בבית החולים בכל תוקף. במקרה כזה לא נותר למד"א לעשות הרבה ולכן החליטו לשוב חזרה לאמבולנס, כנראה הם התעכבו כמה רגעים לפני שעברו למטופל הבא, בזווית עין הם הבחינו שהאיש קם מהמדרכה, ניגש לחנות הסמוכה, מנער את הדלת, לא מצליח ואל מול עיניהם, הוא שובר את הדלת של החנות ופורץ אליה. החובשים לא חשבו פעמיים והתקשרו מיד למוקד המשטרה. 

שוטרי הסיור של מרחב איילון הגיעו למקום, ראו את הדלת וראו את האיש מעמיס על עצמו בגדים מהחנות. הוא נעצר ובקרוב יגורש בחזרה לארצו. במקרי גניבה שכאלו קשה לאתר עדים, במקרה הזה האיש אפילו לא חיכה שהעדים ייעלמו מהמקום . כששאלתי אם האיש היה שיכור או מסומם נאמר לי שלא. חשבתי שאולי הוא ניסה לבצע פעולת הסחה כלשהי לגניבה אחרת או שאין לו די כסף לשוב לארצו וקיווה שמדינה תממן לו את הטיסה חזרה".



עריכה: איתמר זיגלמן