ראש הממשלה בנימין נתניהו נחקר היום (שישי) בפעם השביעית בפרשות 1000 ו-2000. במהלך החקירה, שנמשכה כארבע שעות, הוא עומת בין היתר עם עדותו של המיליארדר ג'יימס פאקר, כך על פי דיווח ב"חדשות עשר". על פי הדיווח, פאקר סיפר בחקירתו: "ארנון מילצ'ן הכיר ביני לבין נתניהו. הוא גם ביקש ממני לעזור לו בהבאת המתנות. אני מעריץ את ראש הממשלה נתניהו. הייתי נותן לו מתנות בשמחה. פעמים רבות על פי בקשתו, ובקשת רעייתו שרה".

הציטוטים הוצגו בפני ראש הממשלה שאמר: "פאקר היה שכן שלי וחבר שלי, וייתכן שמדי פעם הייתי מבקש ממנו שיביא דבר מה לארץ. בטח שלא בצורה שיטתית ומתוכננת כמו שהצגתם לי". 
כזכור, חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה), בראשותו של מפקד היחידה תת־ניצב כורש בר נור, חקרו היום את ראש הממשלה בנימין נתניהו במעונו בירושלים במסגרת פרשת 1000 (המתנות) ו־2000 (השיחות עם מו"ל "ידיעות אחרונות"). לפחות בפרשת המתנות החוקרים סבורים כי התגבשה תשתית ראייתית נגדו. במשטרה עדיין מתלבטים אם לייחס לנתניהו עבירת שוחד או קבלת טובות הנאה. החוקרים ינסו לסיים גם את חקירת פרשה 2000, אך לא מן הנמנע כי בפרשה זו יידרשו לחקור את נתניהו לפחות עוד פעם אחת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו צייץ בטוויטר לאחר החקירה כי "אין חדש תחת השמש. גם הפעם עניתי על כל השאלות וגם הפעם אני חוזר ואומר בביטחון מוחלט: לא יהיה כלום, כי לא היה כלום. תודה לכם על התמיכה האדירה! חנוכה שמח ושבת שלום"