כ-11 שנים לאחר הרצח של הילדה תאיר ראדה, שזעזע מדינה שלמה, טען השבוע שופט בית המשפט העליון יורם דנציגר כי בתיק של רומן זדורוב, שהורשע ברצח, ישנם דברים שמקשים עליו להירדם בלילה. אולגה זדורוב, רעייתו של רומן הגיבה הבוקר (שני) ב-103FM לדבריו וטענה: "אני מבינה אותו, התיק הזה לא נותן לי מנוח כבר 11 שנים. אני לא מבינה מה יש להם נגד בעלי, אין להם כלום מלבד ההודעה של רומן שניתנה תחת לחץ ושיחזור שלא תואם גם את הראיות בשטח".

עוד הוסיפה: "כל כתב אישום במדינת ישראל מגיע להרשעה, שכתיק עובר לאותו שופט שוב ושוב אין שום סיכוי שהוא ישנה את דעתו בעוד שאחד משופטי בית במשפט העליון כן ראה את הבעייתיות בתיק נגד בעלי. אני לא מומחית בדברים שנאמרים בפרשה, גם התמיכה של הציבור לא הניבה לנו שום דבר. אנחנו נערכים למשפט חוזר, אוספים עוד ראיות ומגלים פרטים חדשים. אני לא יכולה לפרט את הפרטים אך יש לנו ראיות חדשות שהמשטרה לא הצליחה להגיע אליהם המלמדות שההודעה והשחזור של רומן היו לא נכונים, לא תואמים לזירה ומוכיחים שרומן לא יכול היה לבצע את הרצח. לצערי הרב את מה שכבר היה לא ניתן להשיב".

תאיר ראדה ז"ל
תאיר ראדה ז"ל
כשנשאלה אם היא חשבה אי פעם שבעלה הוא הרוצח ענתה אולגה זדורוב: "אני הסתכלתי על הראיות ועל ההתנהלות שלו באותם ימים אשר שכנעו אותי שהוא לא הרוצח. עבדתי עם עורכי דין, ישבתי איתם ועזרתי בתרגום, למדתי את התיק מתחילתו ועד סופו, אני חיה את התיק הזה 11 שנים ולא מבינה איך יכול להיות שבמדינה דמוקרטית ומתוקנת יש כל כך הרבה פשעים ותקלות מצד המערכת שלא מצליחים לשחרר את בעלי".



"המשטרה יודעת ללחוץ על המקומות החלשים והנכונים על מנת להוציא מאדם הודעה ושחזור", הוסיפה זדורוב: "יש לנו ראיות נוספות שיוכיחו זאת, יש לבעלי אמונה חזקה שהוא ישוחרר, אפילו יותר ממני. רומן לא מנסה לשכנע אנשים שהוא חף מפשע, אנשים מאמינים לו, כל מי שרוצה להבין מה קרה שם יכול בקלות למצוא את הפרטים באינטרנט".
עריכה: איתמר זיגלמן