ניצה רוסו, אמו של הזמר המצליח סטטיק, קנתה מכונית חדשה ומאז ממשיכה לקבל דוחות וקנסות על עבירות תנועה שלא ביצעה והחליטה לתבוע פיצויים. הבוקר (שני) הסבירה ניצה ב-103FM: "קיבלתי דו"חות נסיעה בכביש שש שהיה לי ברור שלא ביצעתי, ביקשתי את תצלום הרכב שנסע בכביש וגיליתי שמדובר ברכב אחר, טויוטה אפורה, ולא ברכב שלי. הסתבר שמדובר ברכב שיש לו לוחית רישוי זהה לשלי". 
ספי עובדיה התייחס לדבריה ושאל: "כיצד ייתכן שלשני רכבים יש אותו מספר?". השיבה לו ניצה: "זו שאלה מצוינת, אין לי מושג. ניגשתי למשטרה להגיש תלונות אך אחרי התלונה השלישית שהגשתי המשטרה כבר לא רצתה לקחת ממני תלונות נוספות. ביקשתי שינסו לברר את הדברים וטענו שזו כנראה טעות של משרד הרישוי. פניתי למשרד הרישוי והוא אמר לי בתגובה שלא ייתכן שקרה כזה דבר. עלתה השערה שמדובר בעבריינים שזייפו את לוחית הרישוי שלי, התחלנו לחפש פצצות מתחת לרכב שלי ולא מצאנו דבר".

עוד סיפרה: "ניגשתי לבצע זיהוי של הרכב עם המשטרה ומשרד הרישוי וטענו בפניי לאחר זיהוי הרכב שאין להם מה לעשות בנידון. הדוחות היום רשומים על שמי ואני מחויבת לשלם אותם. בעקבות הטעות צברתי יותר מ-30 נקודות לחובתי. פניתי לשר גלעד ארדן ועד היום לא קיבלתי ממנו תשובה, פניתי גם למשרד הרישוי, למפכ"ל המשטרה ומבקר המדינה ואיש לא עזר לי, רק נאמר שהנושא בטיפול". 



דרור צפריר צורי, עורך דינה של רוסו, התייחס לפרשה: "בעקבות פנייתה של ניצה רוסו למפכ"ל, לוחית הרישוי סומנה במערכות הארציות כלוחית גנובה. התקבלה התראה כי לוחית הרישוי חצתה את הגבול באילת וכוחות משטרה נשלחו לעצור את הרכב. לאחר כמה שעות נעצר האדם שנוהג ברכב הטויוטה שהזדהה כעובד במשרד ראש הממשלה ולכן המשטרה נאלצה לשחרר אותו". כשנשאל האם מדובר על זהות שאולה השיב: "מסתבר שמשרד הרישוי מנפיק לוחיות רישוי סמויות ללא כתובת עבור משרד ראש הממשלה ובטעות לוחית שכזו ניתנה גם לגברת רוסו".
עריכה: איתמר זיגלמן