שחקנית מעולה, אייקון פמיניסטי, 'אשת חיל' ומעטה גם: מרואיינת מצטיינת. ערוץ Channel24 פרסם את דירוג הראיונות השנתי שלו שכולל את מיטב ידועני הוליווד ביניהם קים קרדשיאן, בן אפלק, סיינה מילר, מילה גובוביץ', קווין בייקון ולא שכח את גל גדות, שכפי שמסתבר בנוסף להכל, יודעת גם לספק ראיונות מרתקים.



השחקנית הישראלית הגיעה למקום השלישי ברשימה בעקבות ראיון שערכה יחד עם ג'ייסון מומואה לערוץ הדרום אפריקאי כחלק מקידום הסרט "ליגת הצדק". את גדות הצליחו לעקוף ראיונות שנערכו קים קרדשיאן (במקום הראשון), וראיון עם בן אפלק וסיינה מילר (במקום השני).





כזכור, רק מוקדם יותר החודש, התפרסם כי אתר הקולנוע הגדול בעולם IMDB הכריז על רשימת עשרת הכוכבים הגדולים שלו לשנת 2017, כשבמקום הראשון מי אם לא וונדר וומן - גל גדות. בחירת הכוכבים של האתר מתבצעת על פי הדירוגים הגבוהים ביותר לאורך השנה בטבלאות השונות של IMDB, בו מבקרים יותר מ-250 מיליון גולשים מדי חודש.



מיד אחרי גדות מדורג השחקן תום הארדי, למקום השלישי השחקנית אמיליה קלארק, במקום הביעי נמצאת אלכסנדרה דדריו, ובמקום החמישי ביל סקרסגרד - המשחק את הנבל הראשי בסרט "זה".עם יציאת "וונדר וומן" הפכה גל גדות לסמל פמיניסטי, כשאשה חזקה בהוליווד, בסרט שגם בויים עם ידי אשה. נראה שגם ברשימה של IMDB גל מובילה תנועה נשית - כשהיא נבחרה למעשה להיות הראשונה מבין שבע נשים ברשימת 10 הכוכבים של האתר.