אסון כבד בניו יורק בעיצומו של חג החנוכה: אם יהודייה ושלושה מילדיה נספו ועוד עשרה בני אדם נפצעו, בהם אבי המשפחה ושניים מהילדים שמצבם קשה מאוד, אחרי שדליקה פרצה בביתם בברוקלין. הנסיבות עדיין אינן ברורות. 



ממשטרת ניו יורק ומשירות הכיבוי נמסר כי האש פרצה סמוך לשעה 2:30 אתמול לפנות בוקר, כאשר בני המשפחה ישנו בבית הדו קומתי שלהם באזור שיפסהד ביי בברוקלין. כוחות הצלה גדולים הגיעו לזירה ובקומה השנייה הם מצאו את גופותיהם של האם (40), שני בנים בגילאים שבע ו-11 וילדה בת שלוש. 



חמישה בני משפחה נוספים הצליחו להימלט מהלהבות, כאשר אחד הילדים קפץ מהחלון של הבית הבוער. אבי המשפחה ושני ילדים נוספים פונו לבית החולים עם פציעות קשות מאד. שני ילדים שלא נפגעו באורח קשה תושאלו על ידי אנשי הכיבוי על מנת לברר את נסיבות השריפה, ועדיין לא ברור אם יש קשר להדלקת נרות חנוכה.



"זו טרגדיה איומה, לא רק עבור הקהילה, אלא עבור העיר שלנו", אמר מפקד שירותי הכיבוי בעיר, דניאל ניגרו. "בשנה הזו של השנה, כאשר הדברים האלה קורים, זה פשוט קורע את הלב".



ניגרו ציין כי "האש התקדמה במהירות רבה, עברה מהחזית של הקומה הראשונה, דרך המדרגות לקומה השנייה, ומשם במדרגות לעליית הגג". "האש פגשה את הכבאים בדלת הקדמית, ולכן היחידות התקדמות באגרסיביות כי ידעו שיש אנשים בבית", אמר ניגרו, שציין כי שלושה כבאים נפגעו באופן קל.