מפריטי הלבשה תחתונה שהסתתרו מתחת לנעליים, הפכו הגרביים והגרבונים לפריטים בעלי נוכחות לא פחות מזו של הבגדים. לא ברור מתי קרה המהפך, אבל בשנים האחרונות הגרביים קיבלו מעמד של אייטם אופנתי, ומכיוון שכך, התחלנו להשקיע זמן רב יותר בבחירה שלהם ובהתאמתם ללוק שלנו.



נשות ישראל תמיד הקפידו על המראה שלהן, וזה כולל כמובן גם את הפריטים שלעתים רק מבצבצים מתחת לבגדים. אם פעם בחרנו בגרבונים בצבע גוף, מקסימום בשחור או בלבן, כיום המדפים מלאים בדוגמאות בצבעים ובהדפסים שונים. נראה שמובילת המהפכה בארץ היא רשת "זוהרה", שיש בה קולקציות גרבונים עתירות צבעים והדפסים מגניבים. 



צילום: יח"צ




ואחרי שהגרבונים פרצו את הדרך, כיום כבר אפשר לראות יותר ויותר נשים מתהלכות בגרביים צבעוניים בהדפסים משעשעים, והכל בניסיון ליצור מראה צעיר ומגניב יותר. כי גם כשאנחנו בוחרות במראה רגוע ואלגנטי - למשרד או לפגישות עבודה - הגרביים והגרבונים מאפשרים לנו לחולל מרד קטן ולשלב מעט מהאופי שלנו בהופעה הכוללת.

העונה אפשר למצוא בחנויות גרביים וגרבונים במגוון צבעים, שקיפויות והדפסים. חלקם מרמזים על כיוון סקסי עם הדפסים דרמתיים, בעיקר בשחור. לצדם אפשר למצוא הדפסים רומנטיים, המשלבים פרחים ורקמות, וכמובן גם לא מעט הדפסים שמחים בצבעים אופטימיים.