לקנות אוכל בסופר זה תמיד הימור, והרי אנו לא באמת יודעים מה מסתתר בתוך המוצרים, למרות ההבטחה שאנו מקבלים רק את הטוב ביותר. בפועל זה לא תמיד קורה, ולא אחת אנשים קונים לחם או גבינה או כל מוצר אחר, ומגלים לחרדתם בבית שהאוכל ישן ומלא עובש במקרה הטוב, או מלא בדברים אחרים בתרחיש הגרוע יותר. בני זוג מאורסים ככל הנראה לא יעזו יותר לאכול לחם לעולם, לאחר שמצאו משהו ממש דוחה בלחם שקנו בסופר מרקט, וזה עוד לא החלק הכי גרוע בסיפור.



מאטו קרול, מקלטנהאם, ויקטוריה, אוסטרליה, העלה לאחרונה סרטון וסטטוס ממש מזעזע, של רימות חיות זוחלות בתוך לחם שקנה בסופר בשם Woolworths. "קניתי את כיכר הלחם ב-16 בדצמבר 2017, והארוסה שלי כבר הספיקה לאכול ממנו מספר פרוסות, בדיוק התכוונתי להכין לעצמי סנדוויץ' כשמצאתי את מה שנראה כמו רימות זוחלות בתוך הלחם! זה דוחה! אני מתכוון לקחת את העניין לטיפול!", כתב קרול בסטטוס הזועם. בנוסף לכך, הוא שלח את הסרטון בהודעה לדף הפייסבוק של הסופר, ודרש מהם פיצויים בסך לא פחות מתשעה מיליון דולרים.



"אנו מוטרדים לראות זאת!", כתבו לו בתגובה. "בעוד שבצער רב לא נוכל להציע לך תשעה מיליון דולרים עבור עוגמת הנפש שנגרמה לך, אנו בהחלט רוצים לחקור את זה". נכון לעכשיו, לא ידוע האם קרול יקבל פיצויים כלשהם, כמו כן היו מגיבים שהטילו ספק באשמת הסופר, וטענו שזה קרה בגלל שהוא בעצמו השאיר את השקית פתוחה.