אומרים שהחורף אמור להשפיע על חיי המין לטובה, ובכלל, שקור גורם לאנשים לרצות להתחמם באמצעות סקס. אבל זה טרם הוכח מדעית,  ובהחלט לא נכון באחת המדינות הקרות והיפות בעולם - רוסיה. שם, מסתבר, אנשים עושים סקס בכמות סבירה ומטה, ורק אחוזים בודדים טוענים שהם עושים סקס כל יום או יותר מידי. 



הכמות לא משהו וגם האיכות 



על פי סקר חדש שנערך ברוסיה, שפורסם בחדשות Mail.Ru, לרוב האנשים יש חיי מין די ממוצעים ואפילו דלים, כשרק 5% העידו שהם עושים את זה כל יום. בסקר נשאלו 1,500 נשים וגברים על חיי המין שלהם בשנה האחרונה, כשהרוב הגדול מהמשתתפים היו בין הגילאים 24-45. 40% מהנשאלים אמרו שהם עושים את זה לפחות פעם בשבוע, ואחוז דומה (42%) זוכים לזה סביב הפעם בחודש. אבל אלו יחסית ברי מזל לעומת 13% נוספים (1 מתוך 8), שלא עשו סקס כלל במהלך כל השנה האחרונה. אם לשפוט מתוצאות הסקר, רוב המשתתפים שכן עשו סקס השנה לא מרוצים מהכמות וגם לא מהאיכות (36%).





שומרים אמונים, בדרך כלל


בכל הנוגע למונוגמיה, הרוב (68%) העידו שלא בגדו בבני הזוג שלהם, לפחות לא השנה, אחרים (1מתוך 10) נותרו נאמנים אך החלו מערכת יחסים חדשה במהלך השנה. למרות שהרוב לא מרוצים מחיי המין שלהם, מעטים (16%) העידו שהם בוגדים כדרך קבע ו-2% עשו זאת רק פעם אחת כסטוץ. באשר לכמות הפרטנרים מחוץ למערכות היחסים, פחות מאחוז קצת נסחפו ואמרו שהיו להם השנה 50 פרטנרים מיניים, כש-8% אמרו שהיו להם בין שלושה לחמישה פרטנרים. 2% בלבד העידו שיש להם יותר מידי סקס, אך לא ברור האם מדובר באלו עם ה-50 פרטנרים או קבוצה אחת של נשאלים.