נהיגה גורמת לרוב האנשים להפוך עצבניים, בעיקר בישראל, מדינה בה הכבישים לרוב פקוקים ומלאים בנהגים זועמים שצופרים ומקללים ללא הרף, במקרה הטוב. במקרה הרע, אותם נהגים פונים לאלימות פיזית או הורגים אחרים באמצעות הנהיגה הגרועה שלהם. אבל מסתבר שזה לא קורה רק בארץ, וגם בחו"ל אנשים עלולים לצאת מדעתם על הכביש. השבוע, כוכבת פורנו מאסקס, אנגליה, נכנסה לכלא ל-5 שנים לאחר שתקפה באכזריות אישה שהעירה לה על זה שאסור לדבר בסמרטפון בנהיגה.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת הבריטיים, התקיפה אירעה לאחר שהולכת רגל התעמתה עם קלואי המונד, 27,  על כך שדיברה בסמארטפון שלה בזמן הנהיגה. הנהגת, ג'ולי הולוואי, 56, נקשה על חלונה בזמן שחצתה את הכביש במעבר חציה, ודרשה ממנה להפסיק. מיד לאחר מכן המונד עצרה את מכוניתה באמצע הכביש הפקוק, יצאה החוצה ובעטה בבטנה של ג'ולי, מה שגרם להל התפתל מכאב. אבל זה לא הספיק להמונד והיא החלה למשוך בשערה של ג'ולי ולבסוף זינקה על אוזנה, נשכה אותה ולעסה אותה "כמו כלב", כך תואר המקרה בבית המשפט השבוע. 



טענה שפעלה מתוך הגנה עצמית. המונד, צילום מסך
טענה שפעלה מתוך הגנה עצמית. המונד, צילום מסך


לאורך כל התקיפה, שני חברים של הולוואי שהיו איתה, היו בהלם מוחלט והסתכלו מהצד בחוסר אונים. "הרגשתי שהיא נושכת לי את האוזן. לא הצלחתי להוריד ראותה ממני", הסבירה הולוואי בבית המשפט. "הייתי מכוסה בדם, היה דם על אחד החברים. לא ידעתי שחלק מהאוזן שלי חסרה עד שמישהו הרים אותה מהרצפה". היא המשיכה בדבריה, ובכתה כשהסבירה שנאלצה לעבור ניתוח לשיקום האוזן שלה. 

תוכל לעשות פורנו בכלא. המונד, צילום מסך
תוכל לעשות פורנו בכלא. המונד, צילום מסך

המונד מצידה טענה שפעלה מתוך הגנה עצמית, למרות שתיעוד של האירוע הראה בבירור שזה לא היה המקרה. זה גם לא הפריע לה להצדיק את מעשיה ולטעון שהולוואי הרסה לה את הרכב וכינתה אותה "כלבה מפוצצת בוטוקס". למרבה המזל בית המשפט לא קנה את השקרים הללו, והמונד הורשעה בגרימת נזק גופני חמור בכוונה תחילה,  והושלכה לכלא לחמש שנים. עם זאת, היא קיבלה הקלה בעונשה, לאחר שהשופט השתכנע שהיא אכן חשה "חרטה כנה" על מעשיה. גם העובדה שעורכת דינה טענה שלהמונד יש היסטוריה של דיכאונות והייתה במערכות יחסים מתעללות, שיחקה לטובתה. היא אף הסבירה שללקוחה שלה יש פוסט-טראומה בשל מעשיה.