"ראש הממשלה לא יכול לומר שיזרקו לפח את המלצות המשטרה": הניצב בדימוס אריה עמית שוחח הבוקר (רביעי) בתוכניתם של ניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM ותקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות "נאום ההמלצות" שנשא אמש בכפר המכביה, בו טען כי "אפשר לזרוק את המלצות הממשלה לזבל".



"הייתי מביא את נאומו של נתניהו אמש להצגה בקורסים למנהיגות כדוגמה למנהיגות הכי שלילית שיש. נתניהו הוא אדם ששכח שהוא ראש הממשלה של כל עם ישראל. זו הייתה בושה למוסד ראש הממשלה ולמדינת ישראל. אני לא רוצה להגיד שמדובר בהתנהגות עבריינית אך הוא לא התנהג כמו ראש הממשלה אמש".



 


"בגלל נתניהו, המשטרה צריכה להתנהל באווירת טינה"

עוד הוסיף עמית: "ראש ממשלה לא יכול לומר שיזרקו לפח את המלצות המשטרה. הוא כראש הממשלה אחראי גם המשטרה, בגלל שהוא חשוד הוא מרשה לעצמו להתייחס למשטרה כמו לאל זבל. הוא לקח קבוצת אנשים והפך אותם לשונאים את המשטרה, יש לכך משמעות יום יומית. המשטרה צריכה מעתה להתנהל עם אווירת טינה, שנאה וזלזול שתהפוך למשטרה פחות טובה ופחות יעילה שיהיה לה קשה יותר לעבוד".

"לא זורקים אף המלצת משטרה לזבל", קרא הניצב בדימוס אריה עמית: "הנתון שהציג נתניהו הוא לא נכון, המשטרה כבר מזמן לא ממליצה אלא מסכמת תיקים. היא מסכמת את תיק החקירה, כפי שבסופר מרקט מבצעים סיכום של המוצרים שרכשת על מנת שנוכל לשלם. המשטרה עשתה עבודה יסודית ולכן גם מכינה סיכום של התיק, אי אפשר להעביר את התיק כמו שהוא ללא סיכום, הוא חייב להיות מסוכם בצורה מסודרת עם ההחלטה והקביעה של המשטרה אם יש מקום להתקדם בחקירה או לא. זו משטרה ואי אפשר להתייחס אליה כך".