היום האחרון בחייו של אמיר פרישר גוטמן נחשף: סרט חדש שבו ינאי פרישר, שהיה בן זוגו של הזמר חבר להקת "היי פייב", חוזר אל זירת האירוע הטראגי בחוף עתלית ונפגש עם האיש שניסה להציל את אמיר, בני משפחתו וחבריו, ישודר הערב (רביעי) ב"קשת 12" וישלב קטעים בלעדיים מסוף השבוע האחרון של אמיר בים.


"אמיר פרישר גוטמן - היממה האחרונה"

ינאי פרישר גוטמן, שלא מרבה בהופעות תקשורתיות, מדבר לראשונה בסרט "אמיר פרישר גוטמן - היממה האחרונה", חמישה חודשים אחרי מותו הטראגי של הזמר. כחלק מחקירת האירוע, נפגש ינאי עם אייל, אחיו של אמיר ואשתו, שאת בתם שחר הוא הציל בעת שתבע.



"אני לא מצליחה להתחיל בכלל להתאבל כי אני עדיין עסוקה בסיפור עצמו, במה שקרה שם. יש פעמים שממש בא לי להושיב אותה ולתחקר אותה, ואני לא יכולה לעשות את זה. לי חסר הידע מה קרה שם", מספרת הדס פרי, אמה של שחר.



"כששחר יצאה אליי עם הגלשן אני הורדת את סף הלחץ שלי מ-100 ל-0. אפילו לא מאית האחוז חששתי. אמרתי לעצמי, הייתה כאן דרמה, כמעט הייתה טביעה, היה כאן משהו חמור, אבל זהו, זה נגמר", מוסיפה פרי. "כששמעתי 'אמבולנס, אמבולס' אמרתי - איזה הגזמה. כשראיתי אותו שוכב שם עם ההנשמה - לא האמנתי!".



אמיר פרישר גוטמן ומיכל אמדורסקי בתמונה האחרונה. אינסטגרם
אמיר פרישר גוטמן ומיכל אמדורסקי בתמונה האחרונה. אינסטגרם



כזכור, בדיוק שנה אחרי כשהתגלה שהאבחון של גוטמן בסרטן היה שגוי והוא קיבל טיפולי שווא, הוא החליט לחגוג את "יום הולדתו" החדש. את המאורע המרגש חגגו 30 מהחברים ובני המשפחה באירוע מצומצם בחוף "נווה ים", לא רחוק מעתלית והשמחה הפכה לעצב. בשבת בבוקר, פרישר גוטמן נחלץ לעזרתן של אחייניתו וחברת משפחה כשהן נסחפו בזרם האימתני של הים. הוא איבד כוחות, הציל את הבנות אך טבע בעצמו. אתמול יצאה ההודעה המצערת כי גוטמן לא שרד את המלחמה מול הגלים, והרופאים נאלצו לקבוע בצער את מותו.



הסרט המלא "אמיר פרישר גוטמן - היממה האחרונה" בהפקת מערכת "ערב טוב עם גיא פינס" ישודר הערב ב-21:55 בערוץ קשת 12.