נער בן 18, שבסך הכל רצה ליהנות מדייט עם בת הזוג שלו, התמוטט ומת במסעדה, לאחר שסבל לפתע מתגובה אלרגית. לפני שאכל מהמנה שהרגה אותו, המלצר הבטיח לו שאין בפנים בוטנים, להם היה אלרגי. דילן היל, 18, מברנסלי, אנגליה, סבל מאלרגיה חמורה לבוטנים, אבל לדברי זוגתו דמי קאש, לא היה לחוץ מזה ולקח תרופת חירום איתו רק לפעמים. ביום בו מת, לרוע המזל, לא לקח איתו את התקופה שהייתה יכולה הציל את חייו.



השבוע, סיפרה קאש בבית המשפט על היום הגרוע בחייה, בו איבדה את אהוב ליבה. לדבריה, השניים הלכו למסעדה הודית, וכשהסתכלו על התפריט בדקו היטב את המרכיבים, כדי שדילן לא יזמין חלילה מנה עם בוטנים. לאחר בדיקה מעמיקה ומחמירה, הם הזמינו והחלו לאכול. דילן טעם קצת מהמנה שלו ולא התלהב. "בשלב הזה, המלצר הציע להחליף את המנה, ואמר שאין בפנים בוטנים, רק שקדים", הסבירה קאש.  "לקח בערך 15-20 דקות עד שהמנה החדשה הגיעה, קארי עוף. הוא טעם ממנה מעט, אבל התחיל להגיד שהוא כבר לא רעב. הוא אמר שהוא מרגיש קצת לא טוב, אבל נראה בסדר בשלב הזה".



דילן היל. צילום: פייסבוק
דילן היל. צילום: פייסבוק


לדבריה של דמי, בשלב זה השניים עזבו את המסעדה וחזרו הביתה. "כשהגענו הוא התיישב על הספה. ישבנו בערך 10 דקות, לפני שהוא אמר שהוא צריך לנשום קצת אוויר בחוץ. הוא יצא החוצה למשך זמן שנדמה כמו נצח ואז חזר פנימה בפניקה מולטת", המשיכה קאש לספר בבית המשפט. "הוא הגיע אל הדלת ושאל אם אוכל להתקשר לאימא שלו כדי שתביא את התרופה שלו. אמא שלו אמרה לי להתקשר לאמבולנס". 

בדמעות, דמי תיארה איך הוא התנודד החוצה ואחז בגדר של הגינה כדי לא ליפול. דמי הייתה בטלפון עם מוקד החירום, ומהצד השני של הקו ביקשו מדילן לנשום לטלפון. "לי הוא נשמע בסדר", נאמר לה במוקד החירום. "ברגע שהיא אמרה את זה הוא הפך כחול. ביקשתי ממנו להיכנס ולשכב, אבל הוא רק המשיך להגיד 'אני לא יכול, אני לא יכול' ", המשיכה קאש לתאר את המקרה הקשה שאירע ב-2015.

"שניות ספורות לפני שהאמבולנס הגיע, הוא התמוטט והחזקתי אותו קרוב לרצפה". דילן הובהל לבית החולים, אבל מת שעות ספורות לאחר שהגיע לשם כתוצאה מהלם אנפילקטי. "הוא היה בן 18 ולא חשב שיכול לקרות לו משהו כזה, ואם כן יהיה לו זמן ללכת לבית החולים", הסבירה זוגתו שבורת הלב. בימים אלו, המשפט נמצא בעיצומו.

התמונה האחרונה שלהם יחד. דילן ודמי, צילום: פייסבוק
התמונה האחרונה שלהם יחד. דילן ודמי, צילום: פייסבוק