ד"ר יועז הנדל היה ראש מערך ההסברה בלשכת ראש הממשלה וגם זה שחשף את פרשת ההטרדות של ראש הסגל של בנימין נתניהו נתן אשל, שהעדויות בה נחשפו אתמול במעריב. הבוקר התראיין הנדל ב-103FM ובגל"צ, וסיפר על הנסיבות בהן הגיע אליו המידע: "ר' הגיעה אלי וסיפרה על המצוקה שלה. כשהבנתי שנחצו הקווים הבנתי שאי אפשר להשתיק סיפור כזה. לא הייתה לי ברירה אלא ללכת לצביקה האוזר (מזכיר הממשלה) ויחד הלכנו ליוחנן לוקר (המזכיר הצבאי של ראש הממשלה").

"היתרון והחיסרון שלי בפרשה הוא שלא ראיתי כלום. לא ידעתי שיש קמצוץ מכל הסיפורים האלו עד שר' נכנסה וסיפרה על זה" אמר הנדל. "האירוע הזה דרש החלטות על בסיס אומדן הנזק לכולם ומשמעות האירוע". לדבריו, "אני ניהלתי שם שמונה חודשים את מערך ההסברה. יש היגיון בריא ואתה צריך להסתכל במראה ולדעת שאין ברירה וזה מה שצריך לעשות. התוצאות לא היו נעימות לאף אחד מהצדדים אבל זה מה שהיה צריך לעשות".

עוד אמר הבכיר לשעבר בלשכת רה"מ, כי בשלב הראשון היה נדמה שגם מי שבדק את זה בתחילת הדרך - היועץ המשפטי וצוותו - לא רצה לפתוח את הפרשה. אמרו בהתחלה שזה רסיסי רכילות. בשלב השני הייתה בדיקה יותר מעמיקה. "התיאור הגרפי של מה שהיה לא עוזר לאף אחד - לא לו ולא לה". 

לטענת הנדל, "
היה ניסיון להגיד ששום דבר לא היה, אבל אני לא קופץ לאבד את משרתי על קשקוש. התגובות היו לא לא הולמות את מעמדו של ראש הממשלה ולא את סביבתו. התפטרתי מתפקידי אחרי שראש הממשלה אמר שאין לו אמון בנו. נפגשתי עם ראש הממשלה והוא אמר כי אין לו אמון בי".

הנדל התייחס גם לעצרת הימין נגד השחיתות שהוא מרגן ואמר כי כל מי שתומך במחנה הלאומי וברעיונות שלו מוזמן לעצרת. "זאת עצרת שבאה לתת ביטוי למי שלא מרגיש נוח ברוטשילד. חזקת החפות היא לא חזקת המתקפות על בית המשפט המשטרה והממלכתיות. אני מתפלא שיש אנשים שלא ממש מתחברים למילים האלה".