נתניהו מתנצל: ביום שלישי האחרון נאם ראש הממשלה בנימין נתניהו בפני פעילי ליכוד כחלק מאירוע הדלקת נר חנוכה באירוע שהתקיים בכפר המכביה שברמת גן. במהלך האירוע התייחס נתניהו לחקירות נגדו וחיקה את טון הדיבור של כתב המשטרה של מהדורת "החדשות" משה נוסבאום, וסימן עם ידיו על הגבות שלו, כרמז לגבותיו של נוסבאום. 
"מה יהיה עם ההמלצות? אעשה לכם ספוילר. בעוד שבועות יישבו באולפני הטלוויזיה כתבים ופרשנים שיפתחו את המהדורות בכותרות מפוצצות - 'המלצות חמורות ביותר, יש לומר חמורות מאוד, רוצה לומר מן החמורות שידעה המדינה'", אמר נתניהו. לאחר מכן חייך ואז העביר ידיו על הגבות שלו. בחיקוי צפה גם נוסבאום עצמו, שהופתע לקבל שיחת טלפון מנתניהו, בה הוא ביקש להתנצל על שאירע.

"כל פעם מחדש הגבות שלי מסבכות אותי"

כתב "החדשות" סיפר הבוקר (חמישי) בשיחה עם גל"צ כי ראש הממשלה נתניהו חייג אליו והתנצל על החיקוי שלו במהלך נאום ההמלצות. "קיבלתי טלפון ממזכירתו שאמרה כי הוא ביקש לדבר איתי. ואז הוא אמר שהוא לא התכוון".



"אמרתי לו שאני מאוד מעריך את השיחה ושלא נפגעתי מהחיקוי שלי. הוא לא ניסה לומר שזה היה אלתור, לדעתי זה היה מתוכנן", אמר כתב המשטרה והוסיף: "אני עושה הפרדה בין הדברים שאמר נתניהו בנאומו, שעליהם יש לי ביקורת קשה מאוד, לבין החיקוי". לאחר מכן אמר בחיוך: "זה לא יאומן, כל פעם מחדש הגבות שלי מסבכות אותי".



כבר אתמול שוחח נוסבאום עם דרור רפאל ב-103FM על החיקוי ואף העניק לנתניהו ציון, כשאמר כי "החיקוי פחות טוב מזה של ארץ נהדרת". נוסבאום אמר כי "הכל טוב", וכי "יש לראש הממשלה עוד הרבה מה ללמוד, גם מיצפאן וגם מארץ נהדרת, אבל על הניסיון נפרגן לו".