פרשיית התעללות מזעזעת בקטינים נחשפת: המשטרה חשפה היום (חמישי) כי שלושה גברים נעצרו בחשד לביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום במספר קטינים ובגירים בטבריה. בחלק מהקורבנות, העבירות בוצעו לאורך שנים. החשודים המשתייכים לאחת מהקהילות החרדיות בעיר נהגו לבצע את זממם בבתים, בבתי כנסת ובמקומות ציבוריים שונים. החשודים המשתייכים לאחת מהקהילות החרדיות בעיר, נהגו לבצע את זממם בבתים, בבתי כנסת ובמקומות ציבוריים שונים.
 
חקירה סמויה התנהלה בתחנת טבריה של המשטרה בשבועות האחרונים, ואתמול עברה לשלב הגלוי כאשר נעצרו החשודים בשעות הערב המוקדמות. החשודים נחקרו והבוקר הובאו לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בטבריה. בשעות הצהריים המוקדמות הוארך מעצרם של החשודים, כולם תושבי טבריה. מעצרו של שלמה אוחנה בן ה-47, הוארך עד ל-28 בדצמבר, ומעצרם של שני החשודים הנוספים, שמעון שורקי בן ה-42, ועדי דהרי בן ה-42, הוארך עד ל-25 בדצמבר.

עו"ד לירון מלכה שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את דהרי ושורקי אמרה: "החשודים הינם אנשים נורמטיביים ובעלי משפחות. המדובר בטענות על מעשים לכאוריים, שנעשו לפני שנים רבות ולא היה מקום כלל לעוצרם".

עדי דהרי, החשוד בעבירות מין בקטינים. צילום: דוברות המשטרה
עדי דהרי, החשוד בעבירות מין בקטינים. צילום: דוברות המשטרה
 

 

שמעון שורקי, החשוד בעבירות מין בקטינים. צילום: דוברות המשטרה
שמעון שורקי, החשוד בעבירות מין בקטינים. צילום: דוברות המשטרה