אם אי פעם הזמנתם משהו מהאינטרנט, בוודאי חוויתם טעות לפחות פעם אחת, ואם אכן קרה זה לכם רק פעם אחת אתם ברי מזל. טעויות במשלוחים באינטרנט הם דבר פתיר, אך מאוד מאוד נפוץ ומעיק. בעיקר כאשר באריזה שיועדה לילדים הגיע מוצר למבוגרים בלבד, והילדים הם אלו שפתחו את החפיסה. לאחרונה אמא צעירה שרק רצתה לשמח את בתה עם סרט לחג, נחרדה לגלות בדואר משהו אחר לגמרי, שבהחלט לא מיועד לילדים. 



שרין פיליפס, אם לשניים מדאבון ,אנגליה, נתנה לבת שלה לפתוח את החבילה מאמאזון, שם היה אמור להיות הסרט שהזמינה לחג המולד בשם ELF. אבל כאשר ביתה איזבלה, 4, פתחה את הקופסה היא הסתכלה על הוריה מבולבלת ופתנה לאביה בשאלה: "אבא מה זה?". פיליפס, 25, ובעלה הציצו בקופסה ונחרדו לגלות חבילה של 24 קונדומים, במקום הסרט שהזמינו.



בהתחלה, פיליפס, שנמצאת בחודש השמיני להריונה השלישי, חשבה שחברים מותחים אותה, אבל במהרה הבינה שזו פשוט טעות מאוד מאוד מעיקה. "מעולם אל הייתה לי בעיה עם אמאזון לפני כן ואני מרגישה מאוכזבת", סיפרה פיליפס. "בייחוד כי זה קרה קרוב כל כך לחג המולד. הבטחנו לה שתוכל לצפות בסרט בערב חג המולד".


 

הסרט שהזמינה האם. צילום: פייסבוק
הסרט שהזמינה האם. צילום: פייסבוק



פיליפס העלתה תמונה של הקונדומים לפייסבוק של אמאזון וכתבה: "אז הזמנתי סרט לבת שלי לחג המולד וקיבלנו 24 קונדומים במקום! בדרך כלל הייתי צוחקת על זה, אבל הבטחנו לבת שלנו שזה יגיע היום". בתגובה, עובד מאמזון כתב לה שהחברה תחקור למה הגיעו קונדומים במקום סרט. בינתיים, באמאזון החזירו לאישה את הכסף על ההזמנה, אך למרבה הצער הסרט אזל להם במלאי.  "לקבל דבר כזה בדיוק לפני חג המולד זה פשוט לא יפה, ועוד הבת שלי פתחה את זה. זה פשוט מגעיל", סיפרה פיליפס. 

הקונדומים שהגיעו במקום הסרט. צילום: פייסבוק
הקונדומים שהגיעו במקום הסרט. צילום: פייסבוק



נכון לעכשיו, לא ברור האם המשפחה הצליחה להזמין את הסרט דרך אתר אחר והאם יוכלו לצפות בו כפי שתכננו. נקווה שאם לא הם ינסו למצוא גרסה להורדה של הסרט, בתשלום או בחינם, זה הרבה יותר פשוט ונוח. 



פיליפס וביתה. צילום: פייסבוק
פיליפס וביתה. צילום: פייסבוק