אמש שוב התקיימו הפגנות ברחבי הארץ כנגד השחיתות השלטונית. יו"ר מועצת יש"ע לשעבר, איש הימין והמתנחל ישראל הראל, פרסם לאחרונה מאמר דעה ביום שישי בעיתון 'הארץ' על התנהגותו של ראש הממשלה והיום (ראשון) התייחס ב-103FM לכותרת שלו, "כך מתנהג (ומדבר) ראש הממשלה?", וטען: "זה פשוט מאוד, על ראש ממשלה שמגיע מהמחנה הלאומי לדבר בכבוד לכל אדם, בוודאי לגופי אכיפת החוק ולמפכ"ל המשטרה גם אם יש לו ביקורת על פעולותיהם".

עוד הוסיף: "במאמר הדעה שלי הגבתי לנאומו של נתניהו 'שומרי הסף' מהשבוע שחלף, לא כך מדבר ראש הממשלה, כך מדבר ראש ממשלה שנמצא במצוקה גדולה השולח אגרופים בכל מי שעלול לפגוע בו". הראל אף התייחס לטענה שההפגנות הללו 'יורות ברגליים' של מחנה הימין והשיב: "בשנות ה-90 הייתי חלק מהפוטש נגד ממשלת שמיר שנפלה, הסיטואציה של היום כלל לא דומה לימי העבר, אז לא דובר על שחיתות שלטונית. בימינו למחנה הלאומי יש רוב מוצק אך הוא מובל אחרי חבורת 'מהלכי רעים' של ראש הממשלה, בגללה המחנה הלאומי יפסיד ולא בגלל ענייניים מדיניים".

הפגנה נגד השחיתות בפתח תקווה. צילום: אבשלום ששוני
הפגנה נגד השחיתות בפתח תקווה. צילום: אבשלום ששוני

ענת דוידוב התייחסה לדבריו וטענה: "בתור אחת שהולכת כל שבוע להפגנות אני יכולה להעיד שאף אחד במחאה לא קורא קריאות נגד שלטון הימין. אף אחד לא מבקש בחירות, מבקשים שראש הממשלה יפנה את מקומו במידה ויוגש נגדו כתב אישום. למחנה הימין יכול לקום מנהיג אחר במקומו". ענה לה הראל: "בדיוק כך. יש למצוא מנהיג אחר מתוך הממשלה שיחליף את ראש הממשלה בלי בחירות".
עריכה: איתמר זיגלמן