הסרט החדש בסדרת "מלחמת הכוכבים", "אחרוני הג'דאיי", ניצח את המתחרים והגיע למקום הראשון של שוברי הקופות במהלך סוף השבוע של חג המולד, לפי נתונים שפורסמו היום (ראשון). הפרק השמיני של סדרת המדע הבדיוני הגיע לראש הטבלה בצפון אמריקה בשבוע שני ברציפות, והכניס 68.5 מיליון דולר, עם הכנסות כוללות של 365 מיליון דולר מאז שיצא לאקרנים בסוף השבוע שעבר.
 
הצלחתו של הסרט מזכירה את הצלחת שובר הקופות של חג המולד שעבר, "מלחמת הכוכבים: רוג 1", שסיפר את סיפור הרקע של הסרט הראשון בסדרה משנת 1977. הסרט הכניס עד כה 745.4 מיליון דולר ברחבי העולם, אך עדיין לא שבר את השיא של הסרט "אווטאר" מ-2005 שהכניס 2.7 מיליארד דולר. "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" מ-2015, הסרט הקודם מבחינה כרונולוגית ל"אחרוני הג'דאיי" בסדרה, הכניס מעט פחות משני מיליארד דולר.

שבוע חג המולד הוא באופן מסורתי פרק זמן שבו אולפנים מציפים את האקרנים בסרטי קולנוע חדשים, והסרט מסדרת "מלחמת הכוכבים" השאיר מאחוריו שלושה סרטים חדשים. במקום השני נמצא סרט ההרפתקאות "ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל" שהכניס עד כה 34 מיליון דולר לאולפני "סוני". במקום השלישי נמצא הסרט "פיץ' פרפקט 3", בכיכובה של אנה קנדריק, שהרוויח עד כה 20.5 מיליון דולר לאולפני "יוניברסל".