אישה כבת 45 שאיבדה את הכרתה בעת שנהגה ברכבה הלילה (שני) סמוך לצומת מחולה בבקעת הירדן, התנגשה עקב כך במעקה בטיחות. פרמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של מסוק צבאי שהוזנק, העניקו לה טיפול רפואי, אך לאחר מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותה.

קורבן נוסף על הכבישים במהלך הלילה היה גבר בשנות ה-30 לחייו שחולץ על ידי לוחמי האש כשהוא ללא רוח חיים, לאחר שנלכד בכיסא הנהג ברכב פרטי, שהיה מעורב בתאונת דרכים עם אוטובוס, שאירועה בכביש 71 בין קיבוץ מרחביה לצומת נבות. בנוסף, שני נוסעים נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים העמק בעפולה. צוותי הרפואה שהגיעו לזירת האירוע נאלצו לקבוע את מותו של הנהג במקום.
ד"ר אבירם זיילר רופא מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה עקב דיווח על תאונה קשה נתקלתי בנהג רכב ללא הכרה וללא דופק ונשימה לכוד ברכבו. למרבה הצער לא נותר אלא להמתין לקביעת מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל וצוותי כיבוי פעלו לחילוץ גופתו. מדובר בתאונה רכב פרטי ואוטובוס".

פאראמדיק מד"א דוד שמיע סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו אוטובוס ריק מנוסעים ורכב פרטי מעוך בחלקו הקידמי, בכסא הנהג נלכד גבר בשנות השלושים הוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעה גב מערכתית קשה, לאחר חילוץ ממושך של כוחות הכבוי, ביצענו בדיקות רפואיות , הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום". 

באשדוד נפגע הולך רגל כבן 50 ברחוב שלמה בן יוסף באורח קשה לאחר שנפגע מרכב. הוא פונה לבית החולים תל השומר עם פגיעת ראש.