בארץ וכן בעולם ישנו משהו שמשותף לרוב האנשים - שנאה לחמים, בעיקר לאימא של הכלה או החתן. אם ייערך בנושא סקר, הרוב וודאי יענו שהיו שמחים לו אישה זו הייתה יוצאת מחייהם, בין אם בדרכים טבעיות ובין אם בדרכים מסתוריות וחשודות. אבל גבר אחד, כנראה ראשון מסוגו בעולם, החליט לשבור את המוסכמה הזו ולהתחתן עם החמה שלו. כל זאת, למורת רוחה של אשתו, שלא שמחה על כך שאימא שלה תהיה חלק כל כך מרכזי בחיי הנישואין שלה.



לשאת שתי נשים הוא דבר של מה בכך במדינות כזימבבואה, גם אם בעיניים מערביות זה נראה מחריד. אבל, אפילו שם, זה לא יעלה על הדעת שגבר יישא לאישה שנייה את אימא של אשתו, ומדובר בשבירת מוסכמות חברתיות. על פי חדשות SDE, ואשקו סאנדי, מזימבאבואה, ניהל רומן עם אימא של אשתו במשך שבע שנים, והבת חשדה עוד מההתחלה. לדבריה, הוא הפך אלים ומתעלל כלפיה כשהרומן עם האם התחיל. הקש האחרון היה החלטתו לשאת את אמה לאישה, ועל כך החליטה לפנות לבית המשפט. 



 "התחתנו ב-2008, וב-2011 בעלי הפך עוין, כאשר התאהב באמא שלי. הוא החל להכות אותי ולקלל אותי, ואיים לגרש אותי ואת ארבעת ילדינו מהבית", סיפרה אשתו של סאנדי, וימבאי  מגורה בבית המשפט, בעודה מנסה לעצור את הנישואים עם האם, וכן להפסיק את ההתעללות הפיזית והנפשית כלפיה. מגורה הוסיפה שאפילו התערבות מצד המשפחה לא עזרה, והוא המשיך לעשות כל העולה על דעתו, והרס את הנישואים שלהם. 



האישה התנגדה, הבעל התחתן עם אימה בכל זאת. אילוסטרציה אייסטוקפוטו
האישה התנגדה, הבעל התחתן עם אימה בכל זאת. אילוסטרציה אייסטוקפוטו



מנגד, טען סאנדי להגנתו שהוא אוהב גם את האימא וגם את הבת, ורוצה לחיות לנצח נצחים לצד שתיהן. "זה נכון שאני מאוהב באימא שלה, אבל אני עדיין אוהב גם אותה" ,הסביר סאנדי. "אי לכך, אני רוצה לחיות את שארית חיי לצד שתיהן". לאחר ששמע את שני הצדדים השופט לא ראה צורך לאסור את הנישואים עם האם, אך כן הורה לסאנדי להפסיק להתעלל באשתו הראשונה.