"מופע סולד אאוט" זה כנראה אחד החלומות הגדולים ביותר שאמן יכול לאחל לעצמו. אבל למכור את הכרטיסים שלו בממוצע של רבע שעה לכל הופעה, כבר הופך אותך לתופעה בקנה מידה היסטרי. עומר אדם שוב מצא את עצמו במצב בלתי נתפס מבחינתו, כשהודיע על פתיחת הופעה נוספת בעמוד הפייסבוק שלו, ומי שלא היה בפייסבוק באותו הזמן, כנראה שמאוד מתחרט על כך.

14 דקות בלבד, זה מה שנדרש למעריציו על מנת להסתער על הטלפונים, האינטרנט, וכל אפשרות שיש, כדי להשיג כרטיס להופעה החמה ביותר בישראל בתקופה הנוכחית. מעריציו של הזמר, לפחות אלה שלא הספיקו להשיג כרטיס, הביעו מרמור רב, וחלקם אף טען כי מדובר במכה נוכח הספסרים שמוכרים את הכרטיסים במחירים מופקעים לאחר מכן. ההופעות יתקיימו ב-31.1, ב-1.2, ויומיים לאחר מכן ב-3.2. 
"נהיה פה טרנד ממש מכוער של אנשים שהצליחו לקנות כרטיסים ומחליטים למכור אותם בעלות של 600-700 שח לכרטיס (!!)", כתבה אחת הגולשות בעמוד הפייסבוק של אדם: "מיותר לציין שמקומות הישיבה אי שם ביציע הרחק הרחק מהבמה". אחרת כתבה: "תודה רבה גם לך עומר ששוב האתר קרס ובטלפון אין מענה, כשמגיעים לקופות אומרים שנגמר... חוצפה!!! איך 12 אלף כרטיסים נמכרו בשעה? יאללה ספסרים צאו לדרך עם המחירים שלכם".

אחת אחרת סיכמה: "מה הבעיה שלכם להוציא לוח הופעות מסודר , איזה סיכון אתם מפחדים לקחת אם עומר אדם על הגל עכשיו? למה לעשות את המוות. עם כל האהבה שלי אליו ולדרך שהוא עושה שמח הוא לא זמר מחו"ל שצריך להתחרע כל פעם כדי להשיג כרטיסים שלו. זה כבר נהיה לא הגיוני. נראה כאילו אתם עושים צחוק ולגמרי מוציא את החשק כבר. אף אחד לא צריך לתלוש שיערות כדי להשיג כרטיס של אף זמר עם כל הכבוד. זה מביש".


 "אנחנו מנסים שוב להשיג כרטיסים ולא הולך. מטורף. אין דרך להסביר את הטירוף הזה מלבד הקידוש השם שעשית שלא הסכמת להופיע בשבת ובגללך כל הופעות הפסטיגל הוזזו לימיי החול. 'המסי של הצלילים'. גולש נוסף סיכם: "אז ראשית, כל הכבוד שהצלחתם לרכוש את הכרטיסים הנחשקים אבל אם הקטע הוא ביזנס על חשבוננו, אני אומרת תנו את ההזדמנות לאנשים שבאמת רוצים ללכת וידם אינה משגת! מקומות כאלה לא יעלו על 250-300 שח לכרטיס במקומות ישיבה כאלה.. וגם פה הגזמתי קצת".
אלבומיו של אדם מכרו למעלה מ-150,000 עותקים, הוא נחשב למלך ההורדות בסלולר עם קרוב למיליון הורדות בפחות מחמש שנים, ועם ערוץ היו-טיוב השני בגודלו בישראל. כדי להבין את הטירוף, אדם רשם הצלחה עם 40,000 השמעות לשיריו בחמש השנים בהן הוא פרץ לתודעה.