בדרך כלל כשיוצאים לבלות, במקרה הגרוע ביותר זה נגמר עם חור בכיס והאנגאובר ביום שאחרי. אבל זה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע מזה, בצורה פתאומית, ברגע שגרתי בחיים וללא כל התראה מוקדמת. לאחרונה, דוגמנית צעירה שרק רצתה לבלות עם חבריה סיימה את היום בבית חולים וללא הכרה, ונפטרה ימים ספורים לאחר מכן. הוריה סיפרו כי אין לה עבר של מחלות רפואיות וכי היא הייתה בריאה.



קארן סטאלה וונג, 28, הייתה באמצע שיר בבר קריוקי בסינגפור, כשהחלה להתלונן בפני חבריה שכואב לה הראש ושהיא חשה נימול בחצי מגופה. על פי ה"ביזנס אינסיידר סינגפור", הם מיד הבינו שמשהו לא בסדר ולקחו את וונג לבית החולים הכללי בסינגפור, שם היא נכנסה לתרדמת ונפטרה שלושה ימים לאחר מכן.  אביה של וונג, לורנס, 60, סיפר ל"סטרייטס טיימס" שהרופאים קבעו שמותה נגרם בשל דימום תוך-גולגולתי חריף, ולא היה לזה קשר לכך ששרה, בניגוד למה שדווח בכמה כלי תקשורת מקומיים.

 



לוונג, שעבדה כיועצת שיווק וכדוגמנית פרילנסית, לא היה אין עבר של בעיות רפואיות, ובמשפחתה אין  היסטוריה של דימום מוחי. "מידי פעם היו לה כאבי ראש כמו שקורה לאנשים נורמליים" סיפר אביה על בתו היחידה. "הרופא אמר לנו שאפילו כאב ראש פשוט עלול להיות סימפטום, אבל אף רופא לא יבקש מאדם נורמלי שסובל מכאב ראש לעבור סריקה". אביה הוסיף שוונג ואמה היו מאוד קרובות, וכי הוא פוחד שמות בתם יפגע בה קשות. "הדאגה הכי גדולה שלי היא לאשתי. הן היו כמו אחיות. איך היא תתמודד עם זה?. הוא סיפר שזה קשה מאוד גם עבורו וש"בכיתי יומיים שלמים. לא משנה מה, אמרתי לעצמי שאני צריך להיות חזק עבור אשתי ואמי".





אם לא די בסבל שעברו, לורנס ואשתו התבשרו שעליהם לתרום את איברי בתם, על פי חוק המדינה, שקובע שכל אדם מעל גיל 21 שנפטר בבית החולים מחויב לתרום את אבריו. "שמעתי שהם הצליחו להשתיל אברים שלה בשלושה מטופלים, אני מרגיש שזו ברכה שלפחות היא הצילה חיים של שלושה אנשים", סיפר לורנס והוסיף שבתו הייתה ילדה שמחה שאהבה להצחיק ולהתלוצץ.